Uiteindelijk viel het wel mee met die bekende Nederlanders, maar ik geef nog steeds de voorkeur aan een serie met onbekende Nederlanders. Bovendien is Angela dit jaar niet van de partij, en dat is toch wel erg jammerquote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, eigenlijk maakt het ook geen bal uit. De vorige serie was net zo leuk als de andere.
Ja, dat dacht ik ook, dat Toine het zou presenteren.quote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik dacht dat Toine de presentator zou zijn. Is dat nou toch Karel v/d Graaf?
Dat gerucht ging ja, maar later bleek dat hij een van de kandidaten was. Karel de Graaf is de presentator.quote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik dacht dat Toine de presentator zou zijn. Is dat nou toch Karel v/d Graaf?
Meer een groep waarvoor je al vijftien jaar elke soap moet volgen geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef weathergirl het volgende:
Ha, een groep waarvoor je boven de dertig moet zijn om ze allemaal nog te kennen
Ik ken d'r van vrienden voor het leven. Leuke serie was dat.quote:Op zondag 20 november 2005 18:45 schreef weathergirl het volgende:
Mary-Lou van Steenis ken ik nog uit Spijkerhoek, geweldige serie vond ik dat indertijd.
Ken ik niet. Misschien wordt het een keer herhaald?quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken d'r van vrienden voor het leven. Leuke serie was dat.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ken ik niet. Misschien wordt het een keer herhaald?
Ik ook niet. Hij is niet erg bekend zo te zien.quote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken alleen die cabaretier niet.
Dat was een leuke serie !quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken d'r van vrienden voor het leven. Leuke serie was dat.![]()
Omdat dat dat waarschijnlijk meer kijkers lokt ofzo? Ik vind het spel geweldig dus kijk ik hoe dan ookquote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ken ook alleen die cabaretier niet. Maar waarom is het dit jaar weer met BN'ers?
Ja, het verbaasde me eerlijk gezegd dat ze er bij is. Maar wel tof!quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
jammer dat het weer met BN'ers is, maar hoe dan ook leuk dat het terug is
heel erg stoer ook dat Frederique Huydts meedoet, gezien het jaar dat ze achter de rug heeft!!
en eh, is het weer inAustralië
???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |