Het is zo manquote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef Qwea het volgende:
En dit moest allemaal onder dwang van Qwea uiteraard).
Schandalig
Deel 1 [SC] Leugens van AMD doorzien, kloon ontmaskerdquote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb de rel overigens gemist. Als er al sprake was van een rel.
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb de rel overigens gemist. Als er al sprake was van een rel.
lees je OP nog esquote:Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Het is zo man. Zo, waar is Jeff? Dit topic gaat immers over hem.
Sommige mensen hebben nog een levenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]je bedoelt die 4 topics waarin we amd af liepen te zeiken?
Oh ja, hij is dood. Uiteraard.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef Anguisy het volgende:
Deel 1 [SC] Leugens van AMD doorzien, kloon ontmaskerd
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef Qwea het volgende:je bedoelt die 4 topics waarin we amd af liepen te zeiken?
Verrader!quote:Qwea zegt:
KUTTOPIC
Qwea zegt:
Little_Angel zegt:
ja iddwat zei ik je!
Jupquote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Dagonet het volgende:
Dus die tieten kunnen we naar fluiten?
Je zinsopbouw, wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Dagonet het volgende:
Nou, ik denk het wel hé... Kwetsend..quote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Dagonet het volgende:
Als ie niet al online is met een nieuwe kloon...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef Rowdie het volgende:
binnen een jaar is AMD terugonder een andere naam
Die kloon is er al hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 16:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Als ie niet al online is met een nieuwe kloon...
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef Rowdie het volgende:
binnen een jaarweek is AMD terugonder een andere naam
Kijk eens naar de postcount, datum van registratie en username zelf.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef Renesite het volgende:
Nitespeed, nog langer is het geleden dat die kloon is langsgelopen dan AMD zelf
Ja, duh, maar het is geen nieuwe...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk eens naar de postcount, datum van registratie en username zelf.
Toch drie factoren die er op duiden dat dit een preventieve kloon is.
De volgende kloon, zullen we samen speculeren hoe die zal heten?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Uuuh jah ik was er van begin af aan bij... ik zei dus een nieuwe kloon, en geen oude.
Vertel, wat is je plan?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
hij leeft nog
6600SLI o.i.d eerderquote:Op zondag 20 maart 2005 16:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk zelf aan de volgende namen:
CeBit2005;
ATI98.
Hou jij yvonne bezig, zodat ze dit topic niet sluit?quote:
Zijn familie vermoorden. Misschien laten verdrinken bij een vloedgolf. Misschien gaat hij dan ook mee.quote:
Ja, die heb ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw, en heeft iemand nou uiteindelijk een telefoonnummr van AMD64, zodat we `m kunne opbellen voor in de uitzending van Fok-radio?
Ik wacht af....quote:Op zondag 20 maart 2005 16:52 schreef Renesite het volgende:
Komt er een speciale Fokradio special dan![]()
Scherp!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
Jezus is na 3 dagen opgestaan. Misschien doet AMD64 dat ook wel. Het is tenslotte bijna pasen.
en jij bent dan god? of watquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
En hij is een soort Jezus. De Jezus van het veelposten.
Lijkt me stug, QyRoZ zal nooit AMD64 als een zoon erkennen, en dat is zijn goed recht.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er vanuit dat het niet waar is.
Ookal is hij nu offline en kan ik het niet vragen.
Met vele a-post-elen in ONZ. dacht hij. Maar dat bleken Judassenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
En hij is een soort Jezus. De Jezus van het veelposten.
Ja! hierquote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hou jij yvonne bezig, zodat ze dit topic niet sluit?
Ohw, en heeft iemand nou uiteindelijk een telefoonnummr van AMD64, zodat we `m kunne opbellen voor in de uitzending van Fok-radio?
Stuur dan een meel, noobquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Mislukte abortussen zijn ook kinderen.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Lijkt me stug, QyRoZ zal nooit AMD64 als een zoon erkennen, en dat is zijn goed recht.
Je gaat ons nu niet blij maken met een dode mus toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Hij zal zo wel terug zijn van het trainenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Moest ie daarna niet nog bij iemand langs om te condoleren?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zal zo wel terug zijn van het trainen
yeah right, 10 minuten dat ie met zijn duim in zijn aars ligt te roeren.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zal zo wel terug zijn van het trainen
Mental picturequote:Op zondag 20 maart 2005 18:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
yeah right, 10 minuten dat ie met zijn duim in zijn aars ligt te roeren.
Die zie ik echt wel weer terugkomenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Arme wij.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die zie ik echt wel weer terugkomen![]()
![]()
Mag ik die avatar ook, please?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht maar zo: Dan heeft ie weer wat aandacht
Wat lief.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht maar zo: Dan heeft ie weer wat aandacht
Over de doden niets dan goeds!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
we worden toch niet sentimenteel he?
Ja. Tuuwk.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik die avatar ook, please?![]()
geweldig
Leuk, dankquote:
Ik heb hem ook gewoon geuploadquote:Op zondag 20 maart 2005 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Alleen kan ik hem niet uploaden omdat hij te groot is...
Neemt niet weg dat we het lot natuurlijk een handje ( of 700 ) kunnen helpenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AMD=Altijd Misschíen Dood.
Dus zeker weten doen we het nooit...
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
AMD=Altijd Misschíen Dood.
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
Hup "save as" -> wijzig profiel -> uploaden -> klaar is kees!quote:
Op dit punt moeten we ff samenwerkenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
DP had ook al een soortgelijke avatar zag ik net. Nu is dat een enorme lul maar toch
Die van jou is leuker!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
DP had ook al een soortgelijke avatar zag ik net. Nu is dat een enorme lul maar toch
Ja echt?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga een beetje moeite doen voor die idioot die stiekem meelurkt
Ik wou dat hij even kwam postenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga een beetje moeite doen voor die idioot die stiekem meelurkt
Ik wil wel samenwerken i.v.m. je euthanasie. Telt dat ook?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:18 schreef DePresident het volgende:
Op dit punt moeten we ff samenwerken
Nee, iedereen is tegen hem. Hij kan er niet meer tegen. En dan zit ie ook nog met z'n hart, leukemie en een nog niet geidentificeerde tsunami-oma...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wou dat hij even kwam posten
Gewoon for old times sake.....![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Die van jou is leuker!
Hmm inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Als je het mij vraagt is dat net iets te veel eer voor AMD64.
Daarom vragen we je ook niksquote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Als je het mij vraagt is dat net iets te veel eer voor AMD64.
leukomie!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, iedereen is tegen hem. Hij kan er niet meer tegen. En dan zit ie ook nog met z'n hart, leukemie en een nog niet geidentificeerde tsunami-oma...![]()
Jij ook al zo'n mooie avatarquote:Op zondag 20 maart 2005 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis gewoon nationale bash amd week
Houden zo, want als het aan mij lag, had ik niet alleen dat account van AMD64 door de schredder getrokken, maar de persoon achter AMD64 ook.quote:
kan die persoon er nou aan doen dat ie toevallig achter amd staatquote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Houden zo, want als het aan mij lag, had ik niet alleen dat account van AMD64 door de schredder getrokken, maar de persoon achter AMD64 ook.
Ik heb ook een AMDquote:Op zondag 20 maart 2005 19:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan die persoon er nou aan doen dat ie toevallig achter amd staat
Je hebt wel goede ideeenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Houden zo, want als het aan mij lag, had ik niet alleen dat account van AMD64 door de schredder getrokken, maar de persoon achter AMD64 ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |