Terecht, maar wel geflatteerd. Iedereen doet nu alsof Ajax volkomen van de mat is getikt, maar PSV is gewoon extreem efficient geweest, met hulp. Als het bij 0-2 had gebleven, had het een terechte uitslag geweest. Maar de 0-4 spiegelt in mijn ogen niet af van wat er op het veld te zien is geweest.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, maar aan de overwinning van PSV valt verder gewoon niets af te dingen. Volkomen terecht dat ze wonnen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is jammer dat het niet met joden of moslims kan/mag.
Vraag me af of jij je morgen nog een keer in VBL meldt. Behoudens vandaag heb ik je nog nooit hier gezien. Is dat mijn fout, of ben je hier alleen maar om te zuigen?quote:
Tja, psv speelde duidelijk niet met de drang om te winnen. Ze speelden hun perfect uitgebalanceerde spelletje en wisten dat de kans wel zou komen. Ik vraag me af hoe het was gegaan als psv ECHT had moeten winnen......quote:Op zondag 20 maart 2005 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Terecht, maar wel geflatteerd. Iedereen doet nu alsof Ajax volkomen van de mat is getikt, maar PSV is gewoon extreem efficient geweest, met hulp. Als het bij 0-2 had gebleven, had het een terechte uitslag geweest. Maar de 0-4 spiegelt in mijn ogen niet af van wat er op het veld te zien is geweest.
PSV heeft namelijk ook z'n paniekmomenten gehad.
Nee een vaste troll uit POL die VBL nu ook heeft ontdekt.quote:
Een kloon van SCH dusquote:Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee een vaste troll uit POL die VBL nu ook heeft ontdekt.
Mwah, valt opzich wel mee, in de CL iig spelen ze duidelijk alsof er iets op het spel staat, dat idee kreeg ik vandaag niet echt. Het ging allemaal zo makkelijk ook voor ze natuurlijk. Die 1e van v bommel was belachelijk, 3 psvers tegen 5 Ajacieden in de 16 en nog valt ie........quote:Op zondag 20 maart 2005 19:34 schreef twi het volgende:
PSV speelt nooit met de drang om te winnen, HeatWave. Ajax was gewoon na die pingel de kluts kwijt, waardoor die vierde er nog in werd gepingelt door Van Bommel. Hoe dan ook, 0-4 vind ik geflatteerd, zeker gezien de eerste helft waarin Ajax m.i. licht de betere ploeg was.
Klopt, dat was natuurlijk ook bagger...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:40 schreef twi het volgende:
Tsja, die eerste vond ik nog erger. Een scrimmage kan gebeuren, maar dat Cocu niet werd gedekt bij die eerste goal door Trabelsi en Heitinga vond ik zelf te schandalig voor woorden.
afkloppen jongen!!! straks is het forum weer down.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
offtopic, wel lekker dat ik de hele dag snel heb kunnen posten op fok! tijdens dit soort discussies. Dat miste ik al tijden.....
het was na deze post meteen weer ff traagquote:Op zondag 20 maart 2005 19:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
afkloppen jongen!!! straks is het forum weer down.
Ja en het leuke is, dat elk team dat na de wedstrijd tegen PSV heeft... Altijd achteraf, was donderdag bij Groningen-PSV en na de wedstrijd hoorde je iedereen zeggen tja met een beetje mazzel hadden we een punt kunnen pakken... Vandaag kon Ajax wel de betere zijn in de helft, de 0-4 liegt er niet om.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:34 schreef twi het volgende:
PSV speelt nooit met de drang om te winnen, HeatWave. Ajax was gewoon na die pingel de kluts kwijt, waardoor die vierde er nog in werd gepingelt door Van Bommel. Hoe dan ook, 0-4 vind ik geflatteerd, zeker gezien de eerste helft waarin Ajax m.i. licht de betere ploeg was.
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef n1rvana het volgende:
Opgezocht: 1994 t/m 2004 (10 seizoenen dus)
Ajax kampioen van: 1994-1995, 1995-1996, 1997-1998, 2003-2004
PSV kampioen van: 1996-1997, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003
Feyenoord kampioen van: 1998-1999
Dus je verhaal gaat niet op maat! Niet heer en meester....
Eind oordeel in de laatste 10 jaar is PSV ook het sterkst!
idd, psv speelt op zijn italiaans, en dat geeft duidelijk resultaat op het moment, niets op af te dingen.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en het leuke is, dat elk team dat na de wedstrijd tegen PSV heeft... Altijd achteraf, was donderdag bij Groningen-PSV en na de wedstrijd hoorde je iedereen zeggen tja met een beetje mazzel hadden we een punt kunnen pakken... Vandaag kon Ajax wel de betere zijn in de helft, de 0-4 liegt er niet om.
PSV is nu zo'n ploeg die niet van je kan winnen, maar waar je wel van kan verliezen.
ben ik ook bang voorquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Robar het volgende:
Ik ben bag dat ook Feyenoord nog langs Ajax zeilt als Ajax zo blijft spelen!
Daar dacht ik vanmiddag ook over na, dat ze dat daar in Eindhoven heel knap doen. Ze zeggen weleens van internationale toppers als Milan, Inter en Valencia e.d. dat ze je altijd het gevoel geven dat je wel van ze zou moeten kunnen winnen, maar op het einde verlies je er gewoon weer van. Dit keer dik, maar eerlijk gezegd vond ik het verschil lang niet zo groot als de uitslag doet vermoeden, en zo groot als iedereen het nu praat.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en het leuke is, dat elk team dat na de wedstrijd tegen PSV heeft... Altijd achteraf, was donderdag bij Groningen-PSV en na de wedstrijd hoorde je iedereen zeggen tja met een beetje mazzel hadden we een punt kunnen pakken... Vandaag kon Ajax wel de betere zijn in de helft, de 0-4 liegt er niet om.
PSV is nu zo'n ploeg die niet van je kan winnen, maar waar je wel van kan verliezen.
Ik niet, ga weg joh, die winnen in blessuretijd van RKC. Alsof die ploeg zo fantastisch draait. Bij F'noord in De Kuip is het altijd lekker voetballen, die drie punten pakken we tegen die tijd wel hoor. Nu even een week of twee wat rust memt al die interlands, maar daarna gaan we gewoon vol aan de bak om elke week voor die punten te knokken, met als kers op de taart een mooie overwinning voor ons in Rotterdam. Dan kan die Amstel Cup me ook gestolen worden. Laat die maar naar Willem II gaan. De enige reden om die nog te willen winnen is om Feyenoord of PSV 'm niet te laten winnen, niet die cup an sich.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Robar het volgende:
Ik ben bag dat ook Feyenoord nog langs Ajax zeilt als Ajax zo blijft spelen!
Ja, tuurlijk, ga jij effe een potje de objectieveling uit hangen. Maxwell plant z'n been neer, houdt Farfan niet vast, Farfan valt slim. Er is geen sprake van haken, geen sprake van trekken, wel sprake van vallen, NADAT Maxwell zijn beweging heeft gedaan. Kortom, het is gewoon puur een schwalbe.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef WooZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom overal schwalbe of onterechte strafschop staat.
In de herhaling is het moelijk te zien, maar onze neus zagen we dat is dat het been van Farfan toch echt gehaakt wordt
en als je goed kijkt in de herhaling is het trouwens ook wel degelijk te zien dat ie zich niet zomaar laat vallen
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef WooZ het volgende:
maar onze neus zagen we dat is dat het been van Farfan toch echt gehaakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |