Nee, dan had die derde van PSV er wellicht niet ingegaan, want dan had Ajax nog gewoon kans gehad zich terug te knokken in de wedstrijd. Die pingel was het omslagpunt, waarna er niet meer in een goed resultaat werd geloofd. Een goal maken om terug in de wedstrijd te komen had nog wel kunnen lukken, maar bij 0-3 is 't over.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef nozem het volgende:
Och, al was die penalty niet gegeven dan was het alsnog 3-0 voor PSV geweest, waar lullen we over.
Op de radio legde hij zich neer bij het resultaat en gaf hij toe dat de uitslag het verschil tussen Ajsx en PSV aangeeft, en dat ze nu moeten strijden voor een UEFA cup ticketquote:Op zondag 20 maart 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag net een analyse van Blind op C+, dat 'ie klaagde dat er na de 1e helft 4 minuten blessuretijd werd gegeven, terwijl er aan was gegeven dat er maar 2 werden bijgeteld. Dat vond ik eigenlijk een vrij zwak argument. Je speelt totdat de scheids heeft gefloten, niet totdat de klok heeft aangegeven dat er 2 minuten blessuretijd zijn gespeeld.
Ach, ik kan het niet als "niet zuiver" betitelen. Er waren veel spelhervattingen nodig in die blessuretijd, en als ik eerlijk ben vind ik het ook nooit prettig als er wordt afgefloten voordat mijn team het spel mag hervatten met een vrije trap of een ingooi.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Tja, opzich moet je voetballen tot het fluitsignaal, maar als er opeens 2min bijkomen is het toch niet helemaal zuiver natuurlijk.....
Doet niets aan de score af, maar slaat nergens op natuurlijk.
En ik word een beetje gek van dat selectieve lezen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik vind dat de meeste ajaxieden hiero maar slecht tegen hun verlies kunnen... psv is gewoon een flink maatje te groot voor ajax, dus hou op met die excuses en dat ontkennen....
Dat lijkt me nu ook wel duidelijk jaquote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik vind dat de meeste ajaxieden hiero maar slecht tegen hun verlies kunnen... psv is gewoon een flink maatje te groot voor ajax, dus hou op met die excuses en dat ontkennen....
En dat is maar goed ookquote:Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef n1rvana het volgende:
Opgezocht: 1994 t/m 2004 (10 seizoenen dus)
Ajax kampioen van: 1994-1995, 1995-1996, 1997-1998, 2003-2004
PSV kampioen van: 1996-1997, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003
Feyenoord kampioen van: 1998-1999
Dus je verhaal gaat niet op maat! Niet heer en meester....
Eind oordeel in de laatste 10 jaar is PSV ook het sterkst!
Anders ik wel...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ik word een beetje gek van dat selectieve lezen.
Ik vind de meeste Ajacieden zich hier als sportieve verliezers gedragen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef Buddha_Monk het volgende:
Tsja, dat is realistisch, maar dan is er de komende anderhalf jaar Europees dus geen lol te beleven. UEFA Cup is zo goed als niksquote:Op zondag 20 maart 2005 15:45 schreef zijle het volgende:
[..]
Op de radio legde hij zich neer bij het resultaat en gaf hij toe dat de uitslag het verschil tussen Ajsx en PSV aangeeft, en dat ze nu moeten strijden voor een UEFA cup ticket![]()
Eerder realistisch.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Ajacieden zich hier als sportieve verliezers gedragen hoor.
Omdat dat altijd de 2 grote clubs van Nederland zullen blijvenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef n1rvana het volgende:
Maar waarom (vraag ik me nog steeds af) worden Feyenoord en Ajax op een voetstukje gezet
En als ze dan in de basis beginnen hequote:Op zondag 20 maart 2005 15:44 schreef HeatWave het volgende:
babel en maduro hebben geen minuut hun uitverkoring voor Oranje waargemaakt, maar ja, welke Ajacied wel. Het was diep en diep triest van onze kant vandaag...
Het was gewoon kut. Klaar, en daar is alles mee gezegt.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef Buddha_Monk het volgende:
In dit geval hetzelfdequote:
Natuurlijke reactiequote:Als von bommel hier nu voor me zou staan, zou ik zijn scheenbeen door midden trappen, weinig sportiefs aan.
Heb je wel eens overwogen om journalist te worden?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef n1rvana het volgende:
Ach mensen doe niet zo zielig... het spelletje gaat om fouten maken... door alle partijen. Ajax had gewoon niet de kwaliteit vandaag!
Maar waarom (vraag ik me nog steeds af) worden Feyenoord en Ajax op een voetstukje gezet (OK AJax begrijp ik ergens nog wel, maar Feyenoord) terwijl eigenlijk DE top2 van NL PSV en Ajax zijn waarvan PSV de no.1 ben reeel PSV heeft de meeste landskampioensschappen de afgelopen 10 jaar (Tjah je had het me niet moeten laten opzoeken) Feyenoord is tjah slapende of ligt eigenlijk mag je bijna wel zeggen in een coma (1 landskamioenschap in 10 jaar *zucht*). Erken PSV nu eens als een echte topclub bdaar in het noorde, want de boeren uit eindhoven maken jullie het toch echt behoorlijk moeilijk en ik wil even geen Feyenoorders horen over hun prestaties! Ow wacht de UEFA mag genoemt worden die was zeer netjes!
Feyenoord hebben wij in inmiddels voorbijgestreefd.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Omdat dat altijd de 2 grote clubs van Nederland zullen blijven
*zucht* selectieve quote, maar kerel je heft gewoon pech Feyenoord hoort er niet meer bij! Qua prestaties dan kijk over supporters heb ik t niet.... ookal vind ik dat Feyenoord en Ajax de meeste maar ook de lompste supporters hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Omdat dat altijd de 2 grote clubs van Nederland zullen blijven
Dat is toch zo? Feyenoord heeft afstand gedaan van de Top 3, maar traditiegetrouw is 't nog altijd een Top 3 ploeg. PSV heeft zich daar een beetje bij gekocht, en eigenlijk is er historisch gezien wat meer rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam (logisch toch eigenlijk?). Sportief gezien is er een top 2, traditioneel gezien een top 3, maar van de klassiekers is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax voor de supporters van beide clubs gewoon het belangrijkste.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef n1rvana het volgende:
Ach mensen doe niet zo zielig... het spelletje gaat om fouten maken... door alle partijen. Ajax had gewoon niet de kwaliteit vandaag!
Maar waarom (vraag ik me nog steeds af) worden Feyenoord en Ajax op een voetstukje gezet (OK AJax begrijp ik ergens nog wel, maar Feyenoord) terwijl eigenlijk DE top2 van NL PSV en Ajax zijn waarvan PSV de no.1 ben reeel PSV heeft de meeste landskampioensschappen de afgelopen 10 jaar (Tjah je had het me niet moeten laten opzoeken) Feyenoord is tjah slapende of ligt eigenlijk mag je bijna wel zeggen in een coma (1 landskamioenschap in 10 jaar *zucht*). Erken PSV nu eens als een echte topclub bdaar in het noorde, want de boeren uit eindhoven maken jullie het toch echt behoorlijk moeilijk en ik wil even geen Feyenoorders horen over hun prestaties! Ow wacht de UEFA mag genoemt worden die was zeer netjes!
Van Bommel isquote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eerder realistisch.
Als von bommel hier nu voor me zou staan, zou ik zijn scheenbeen door midden trappen, weinig sportiefs aan.
Ow, jullie hebben al meer dan 15 landstitels, 4 Europa Cups en 10 bekers?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Feyenoord hebben wij in inmiddels voorbijgestreefd.
Ajax binnekort ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |