quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:[..]
Ja dat schijnt kwa trainers inderdaad niet echt goed te werken bij jullie
![]()
Wouters, Koeman, wie is de volgende?
![]()
Verder denk ik nog dat Blind best wel wat had
kunnen bereiken als ajax Krol en BS het seizoen had laten afmaken en hij volgend seizoen met eigen aankopen had kunnen bouwen aan een nieuw ajax.
Nu is Blind eigenlijk al gedoemd te mislukken.
Absolute onzin. Ik heb veel vertrouwen in Danny Blind. Hij heeft als Rijkaard het vermogen om spelers te motiveren, juist omdat hij dicht bij de spelersgroep staat. Van Gaal en Adriaanse kunnen dat ook maar dan meer op een autoritaire manier. Ik geef toe dat zo een aanpak bij de (lastige) jongens van Ajax beter zou werken, maar het is niet anders.
Blind zal ook wel het respect van de spelersgroep verdienen (die Ronald Koeman was kwijtgeraakt) en op den duur zal hij spelers ook weer beter laten spelen. Of vd Vaart zijn oude niveau weer haalt, weet ik niet, maar hij zal zeker beter gaan spelen dan hij nu doet.
Volgend jaar zal Ajax het een stuk makkelijker hebben. (Helaas geldt dat ook voor PSV, want die verliezen van Bommel, wat ik zie als een enorme vooruitgang voor die club, want die gast kan gewoon niet voetballen!)
AZ blijkt dan gewoon een eendagsvlieg geweest te zijn en wat Feyenoord betreft, die worden toch gemiddels eens in de 10 jaar kampioen. Aangezien 1999 de laatste keer was, wordt het wel weer 2009 ofzo
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.