quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:53 schreef BB-King het volgende:
Ajax is dood.komt sterker terug dan ooit te voren
Ik hoop het.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Danny is de tussenpaus voor Jol.
Dat is tenminste een ervaren trainer met bewezen kwaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef Radegast het volgende:
Ook Jol kan niet toveren.
Ze schijnen Hans Klok ook benaderd te hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef Radegast het volgende:
Ook Jol kan niet toveren.
die hebben wij ook 1 dag gehadquote:Op zondag 20 maart 2005 15:12 schreef Falco het volgende:
Ik pleit ervoor om de heer Blind te laten vervangen door Fritz Korbach. Valt er tenminste weer eens wat te lachen in de Arena.
[afbeelding]
Hij krijgt natuurlijk een kans, maar ik had hem nooit gekozen. En ik moet wat frustratie kwijt.quote:
Alleen 's ochtendsquote:
Wat heeft Jol dan in godsnaam bewezen?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is tenminste een ervaren trainer met bewezen kwaliteit.
Wist ik veel dat ie open zou blijven en de serieuzen hier hun ei gingen leggenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef JaWi het volgende:
Kansloos topic, eigenlijk.
ach, het zou best het 'grote Danny Blind" topic kunnen worden opzich, niets mis meequote:Op zondag 20 maart 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat ie open zou blijven en de serieuzen hier hun ei gingen leggen
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat ie open zou blijven en de serieuzen hier hun ei gingen leggen
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]laat ik eens een typisch Tong-topic open, is het weer niet goed.
![]()
![]()
Helaas, Korbach is sinds kort weer als trainer aan de slag en wel bij Rohda Raalte (hoofdklasse C)quote:Op zondag 20 maart 2005 15:12 schreef Falco het volgende:
Ik pleit ervoor om de heer Blind te laten vervangen door Fritz Korbach. Valt er tenminste weer eens wat te lachen in de Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |