Ow ik mis die 2 niet, maar ik vond ze destijds wel lachen..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee dit was gewoon dommigheid en niet van t leuke niveau zoals Brett en Tobias..
god wat mis ik die 2 op TV
Cup a soup is ook lekker hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef Waxxer het volgende:
Eten!!! Noem het woord niet!!!Ik ben weer zondagboodschappen vergeten te doen en zit noodgedwongen aan de Cup a Soup
Neequote:Op zondag 20 maart 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
En Andy Andy, je komt die tv gids maar niet door??
Wat is dat hi25?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef creno het volgende:
trusten aan degene die gaan slapen
ik ga zo weer op stap... mijn zondagavondje in hi25...
Sinds ik thuis ben wel jaquote:Op zondag 20 maart 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je zit de hele avond al neurotisch te zappen??
Is in Belgie uitgaan zoveel beter dan in Nederland? De Red&Blue schijnt ook al zo leuk gevonden te worden door sommigenquote:
Zit daar tegenover geen hotel? Ik kan me herinneren dat ik daar wel eens overnacht heb namelijkquote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef creno het volgende:
het is een zaal in de discotheek "highstreet" in hoogstraten (belgië) waar op zondag alleen die zaal geopend is, gratis entree en een gemengd publiek.... niet specifiek gay dus, maar wel ontzettend gezellig....
het is te vergelijken met... ja met wat eigenlijk...
het is gewoon een leuke tent die op zondag open is, en toevallig in belgiëquote:Op zondag 20 maart 2005 22:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is in Belgie uitgaan zoveel beter dan in Nederland? De Red&Blue schijnt ook al zo leuk gevonden te worden door sommigen
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is in Belgie uitgaan zoveel beter dan in Nederland?
Veel plezierquote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef creno het volgende:
nope geen hotel tegenover highstreet !
goto go now !
Ik ben er nog nooit geweest...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kan iemand me nou EINDELIJK de hipheid van Gay Palace uitleggen?
Da's uniek tegenwoordig schijnt wel!quote:
Ach, ik ga eigenlijk nooit uit, dus zo uniek is dat niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's uniek tegenwoordig schijnt wel!
Nee, want die is er niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
..........zzzoeken we op.............quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want die is er niet.
Het is ok en wel geinig, maar niet hip
(vind ik dan he, maar ja, wie ben ik)
Uhm ja.. Hipheid. Kheb geen flauw idee. Tis gewoon een normale gaydiscotheek verder niks bijzonders. Eigenlijk gewoon behoorlijk standaard. Een etage voor kroegsfeer met popmuziek, een etage voor wat trance/club muziek en een etage voor de darkroom.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |