dat doet me denken aan... nah ja je weet wat ik bedoelquote:Op zondag 20 maart 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
hardpaarse;) )
ik heb de url al veranderd hahahaquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:00 schreef creno het volgende:
jeujjjj ik versta abracadabra
dankje, maar ik zou willen dat ik het kon toepassen op mijn kamer...quote:
als je het graag wil wetenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:17 schreef Waxxer het volgende:
Ow........
Maar voor de rest is het angstvallig stil he........
prima toch? zo zijn er legio mensen, net als legio mensen wel eens iets nemen...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, het zit zo, als ik er topics over lees hier, of ergens anders iets, of het zie enz enz enz, heb ik echt zoiets van, leef ik op de máán ofzo?En ik voel me zo'n conservatieve Amerikaan.... Niet dat ik anti ben, maar het lijkt alsof het helemaal is ingeburgerd en ik zo'n naieve provinciaal ben enz enz enz.... En ik begin er zelf niet aan, omdat ik van mijzelf al dermate dromerig ben, dat ik volgens mij enórm flip of me afstootwekkend ga gedragen
Plus dat ik er niet zo voor ben, iets chemisch tot mij te nemen, als daar geen nodige reden voor is
Ik heb het inmiddels op MSN uitgebreid gehoordquote:Op zondag 20 maart 2005 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
Ang3l... neen khad briefje met m'n phonenumber niet aan een vriendin gegeven, maar gewoon persoonlijk aan hem.
Ik hoorde net inderdaad vanalles!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef Prego het volgende:
ik ga weg, op bezoek bij een vriendin die loopt te burgertrutten de laatste tijd
Okay.. dan is het goedquote:Op zondag 20 maart 2005 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels op MSN uitgebreid gehoord
Hij kwma nl toen ie thuis was meteen online dus heb hem ff flink aan z'n tandje gevoeldquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kwma nl toen ie thuis was meteen online dus heb hem ff flink aan z'n tandje gevoeld
Ow zaten er nichten in?.. Shit ik mis ook allesquote:Op zondag 20 maart 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de nichten lagen er gelijk als eerste uit haha
Nichten die dom zijn (en zeker ook irritant)... ow dat vind ik juist leukquote:Op zondag 20 maart 2005 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja stelletje nichten die echt DOM waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |