Ik merk het vanavond wel zeg maar...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:32 schreef Prego het volgende:
[..]
ik hoor verdeelde reacties op die film... maar ik heb hem zelf niet gezien
Goh zou je denken?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef BadBadPresident het volgende:
. Helemaal vooraf in scene gezet uiteraard.
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef BadBadPresident het volgende:
nee zijn dubbelganger die hem belachelijkt maakt bij jensen op de radio was er. en hij ging ze spijt betuigen tegenover de echte bassie. Helemaal vooraf in scene gezet uiteraard.
Dat is zeker zo...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was op tijd thuis van mn werk, dus ik heb het gezien...
luister nooit YorinFM, dus vond het een beetje een flauwe bedoening...
Jensen valt dit seizoen zowiezo wat tegen, net als Kopspijkers en Rayman...
Mike & Thomasshow was daarintegen wel erg leuk de afgelopen winter
kan je een hint geven?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij mis ik iets
dat lag dus echt aan HenkJan ja...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is zeker zo...
de Lama's waren afgelopen week ook niet op dreef al had HJ Smits daar ook mee te maken
al zou ik geld toekrijgen......quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er hier mensen nog kaarten halen voor t gratiz concert van Tiesto op 1 april in Rdam?
5¤?quote:
JAAAAAAAAAAAAAA Bart!!!!!! Godzijdank, eindelijk!!!!! Iemand!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat lag dus echt aan HenkJan ja...
seizoensopening was veel leuker
en ja Sara Kroos... daar gaan je mondhoeken zowiezo al sporadisch weinig van omhoog
gelukkig is er dan nog altijd Ruben om naar te kijken
[afbeelding]
onder het motto: Beste Comedy die nu in NL wordt uitgezonden
[afbeelding]Alan Patridge
Ik ben zoetsappig.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Sinds wanneer ben je voor het zoetsappige?![]()
Hi hi hi hiquote:Op zondag 20 maart 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mag ik proeven? *sorry meligheid*
ik weet dat k niet grappig benquote:
Meiden van de Witquote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*bereidt zich alvast mentaal voor op een drukke tv-avond*
M v/d Wquote:
Ik kan niet wchten tot House of Wax uitkomt:quote:Op zondag 20 maart 2005 18:05 schreef Markie-Mark het volgende:
En ik ga One Tree Hill kijken
Hopelijk doet Chad Michael Murray z'n shirt weer uit vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |