... die over het algemeen van begin tot eind een beetje tegenviel.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:18 schreef Ryan_R het volgende:
En Secret Window...
Dat ik toen ik wakker werd en de zon zag. Ik dacht, ik ga lekker skaten vandaag, maar dat is eigenlijk wel heel erg actiefquote:Op zondag 20 maart 2005 15:20 schreef creno het volgende:
Gisteren had ik veel zin om iets actiefs te gaan doen vandaag, maar nu ik duf achter het pc-tje zit bevalt me dat ook wel...
Hmmmm, das waar..... Maar ja, in je eentje gaan skaten is ook niet alles. Ik denk dat ik maar gewoon even in de tuin ga staan roken, kan ik meteen de vissen voeren. En dan ben ik toch buiten geweest.quote:
goed ideequote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon even in de tuin ga staan roken,
Eeeh jaquote:
wat kan jou het schelen dat iemand rookt?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef BadBadPresident het volgende:
allemaal rokersben ik de enige die niet stoer is ofzo?
waarom precies die datum ?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:16 schreef Ryan_R het volgende:
Roken stinkt inderdaad ja. Maar goed, 16 april moet ik er helemaal vanaf zijn, dus dat gaat wel goed komen met mij![]()
Wat ben JIJ streng!quote:
Daar heeft hij vrij weinig over te zeggen, want ik kan altijd nog gewoon op het dakterras gaan staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |