Ken lodewijk niet, maar het enige wat ik zie is iemand met zijn rug naar de camera, die totaal vergeten is dat strakke zwembroekjes niet zo mooi staan als je totaal geen kont heb.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
LODEWIJK IN ZWEMBROEK!
WAT EEN UITZICHT!
de cd is best leuk hoor!quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef DennisMoore het volgende:
'k Word helemaal gestoord van Anouk op de radio.
Honderden keren per dag wordt die kötmuziek van d'r gedraaid..
OEH! Die muur!quote:
*verschuift scherm* o... ja.. minder.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Gele muur.
Waarschijjnlijk omdat ze al sinds pasen vorig jaar in de winkel liggen... Of toch zeker sinds pinksteren.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:36 schreef Ryan_R het volgende:
Middag allemaal!
Lekker weer zeg.
En waarom ben ik die paaseieren al weer beu, voordat het pasen is?
Dat zal het zijn ja. Ik snapte al niet wat die dingen bij ons op tafel waren.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:42 schreef tech het volgende:
[..]
Waarschijjnlijk omdat ze al sinds pasen vorig jaar in de winkel liggen... Of toch zeker sinds pinksteren.
En dat is voor jou een drama, omdat..........?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godvertieves...realiseer me net pas dat a.s. vrijdag Goede Vrijdag is.. zijn al die kutkoters uit school GRRR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |