Je went er vanzelf aan, heb ze al ruim negen jaar . . .quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:11 schreef DuchessX het volgende:
Pfff...die nachtmerries breken me echt op. Ben zó somber vandaag..
Het eerste gedeelte van wat hij zei.. heb er wel zin in, maar ook erg veel zin in het einde van de dag.. beetje dubbel he.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is fucking lekker weer, maar ik ben weer bezig met mn afstudeeropdracht op mn werkM'n motivatie is gekelderd tot een dieptepunt.
* Gevoel deelt.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:11 schreef DuchessX het volgende:
Dalijk maar lekker het zonnetje in voor de nodige vitaminen
Weet je al voor jezelf wat de reden of betekenis achter die nachtmerries is?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:11 schreef DuchessX het volgende:
Dalijk maar lekker het zonnetje in voor de nodige vitaminen
Heb ik net een beetje zitten opgooglen. Nou neem van mij aan; daarvan word je zo niet nóg somberder.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef B-FliP het volgende:
Weet je al voor jezelf wat de reden of betekenis achter die nachtmerries is?
Houden zoquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
Ik voel me nu heel erg goed![]()
Eindelijk motivatie in mn knar, heerlijk.
Ik voel me echt veel beter.
Dat is mooi!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
Ik voel me nu heel erg goed![]()
Eindelijk motivatie in mn knar, heerlijk.
Ik voel me echt veel beter.
Je hebt me niet voor niks gemotiveerd hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:11 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat is mooi!!
Dan zit ik je dus voor niets te motiveren in je eigen topic...![]()
Hoewel ik dat graag doe hoor..!
OT
Gaat wel..
Ik had me er al helemaal op ingesteld om te gaan koken voor mn vriendin...Maar dat wordt nu morgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |