Geen grappen over de dood van AMD!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[cliche mode]
Hoop doet leven(dig).
[/cliche mode]
Wil je een ban aan je kloten ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
je moet gewoon ipv [SC] gewoon eens [@@@] [VV] of [CUB] proberen of anders [Usuals]![]()
quote:
neequote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
je moet gewoon ipv [SC] gewoon eens [@@@] [VV] of [CUB] proberen of anders [Usuals]![]()
ja..... stukje over reeksen gelezen, maar het is geen reeks, we hebben geen telling, geen vast groepje users, of er mogen andere users zonder enig probleem bij komen alleen zijn er nie zo veel verschillende debielen die tot laat wakker zijn. Tis gewoon onzin dat bij de slowchat je geen [SC] mag zetten, terwijl [HOMO] DAG en nacht prominent boven in onzin staat, en SC alleen vanaf 12 uur.quote:
Tja, soms dan kan'k er niks aan doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:07 schreef NiNi het volgende:
Geen grappen over de dood van AMD!
Er is leven na de dood hoorquote:
Nee. Sil ligt te slapen dus ik typ alleen maar.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:09 schreef Nagz het volgende:
Knut schpreekt.
Ah, oki.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Sil ligt te slapen dus ik typ alleen maar.
History.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iemand al een mooie titel voor deel 2 van deze discussie?
BS SU FF Ruis JW , Rest ... Bier !quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[Geen SC] insert subquote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Bel hem!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:10 schreef DePresident het volgende:
Ik weiger te posten in een slowchat die niet door AMD geopend is![]()
Het discussiegedeelte valt me nogal tegen eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |