Valt mee dat mijn ouders me daar niet naartoe hebben gestuurdquote:Op zondag 20 maart 2005 02:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik werd toen opgenomen in een kliniek met Ozone-verschijnselen.![]()
Ik kreeg 'm ook via MSN, maar heb 'm geannuleerdquote:Op zondag 20 maart 2005 01:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee Tokkies ook niet
Schnappie had iemand me gestuurd op msn dus toen 2 min. geluisterd en later bij mn zus kwam hij op The Box, maar die heb ik thuis niet eens
Ik voel me gezegend
De titel stond je niet aan?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm ook via MSN, maar heb 'm geannuleerd
Ik weet ook niet wat ik dacht toen ik op 'accepteren' kliktequote:Op zondag 20 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm ook via MSN, maar heb 'm geannuleerd
Je had nog snel op annuleren kunnen klikkenquote:Op zondag 20 maart 2005 02:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik dacht toen ik op 'accepteren' klikte
Iedereen maakt fouten
Het was al te laat, ik klikte zelfs op 'openen'quote:Op zondag 20 maart 2005 02:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Je had nog snel op annuleren kunnen klikken![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was al te laat, ik klikte zelfs op 'openen'![]()
*kras*
Ik had ooit twee seconden snappi voorbij zien komen op tv... dus wist wat ik moest vermijden.quote:
Gelukkig!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat was de grootste fout
Gelukkig kan ik me het liedje niet meer herinneren
Nee, dat valt wel mee..maar ik heb niet veel gegetenquote:Op zondag 20 maart 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
te veel gedronken barrel?
Ja maar ik ben weg gegaan zonder iets tegen me vrienden te zeggenquote:
Ach gut,dat vergeven ze je welquote:Op zondag 20 maart 2005 02:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben weg gegaan zonder iets tegen me vrienden te zeggenbelt er net een op..voel ik me weer kut door
Ik voel me trouwens wel een stuk beter nadat ik gekots hebquote:
Hoezo?Mag ik niet online zijn?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens wel een stuk beter nadat ik gekots heb
Wat doe jij trouwens nog online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |