Dan ga je gapenquote:
Mooi.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Danku, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Downloaden het heet one two threequote:
In het begin erg verslavend,maar na een tijdje ga je je er vast aan ergerenquote:Op zondag 20 maart 2005 01:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het wilde kennen he
Dan verwacht ik dat ik me er heel snel aan ga ergerenquote:Op zondag 20 maart 2005 01:48 schreef Nano het volgende:
[..]
In het begin erg verslavend,maar na een tijdje ga je je er vast aan ergeren![]()
Ik nog nooitquote:Op zondag 20 maart 2005 01:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat ik me er heel snel aan ga ergeren
Maar ik kan zo'n liedje wel omzeilen hoor, ik heb Schnappie ook maar 2 keer gehoord
Lucky you hoe heb je dat gedaanquote:Op zondag 20 maart 2005 01:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat ik me er heel snel aan ga ergeren
Maar ik kan zo'n liedje wel omzeilen hoor, ik heb Schnappie ook maar 2 keer gehoord
Jij geluk!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik nog nooit
En ook de tokkies nog nooit
Nee Tokkies ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 01:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik nog nooit
En ook de tokkies nog nooit
Wij hebben the box ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 01:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee Tokkies ook niet
Schnappie had iemand me gestuurd op msn dus toen 2 min. geluisterd en later bij mn zus kwam hij op The Box, maar die heb ik thuis niet eens
Ik voel me gezegend
O-Zone kende ik ook niet toen hij op 1 stondquote:Op zondag 20 maart 2005 01:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lucky you hoe heb je dat gedaan
En hoe vaak heb je OZone gehoord
Heel de zomervakantiequote:Op zondag 20 maart 2005 01:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Ozone dan? hoe vaak is die hier gehoord?
Ik werd toen opgenomen in een kliniek met Ozone-verschijnselen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Heel de zomervakantie
Na de zomervakantie was ik gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |