Ik bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?
Ohja, niks
Beev, wie moeten er nog stemmen behalve ik?
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is baggerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan kun je het met woord "bagger" wel aardig samenvatten, lijkt mij
Eindelijk de erkenningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa, jij bent de grootste en de machtigste. Nou niet meer zeuren hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is bagger
Ik las 'hebt'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa, jij bent de grootste en de machtigste. Nou niet meer zeuren hoor
Laat die samenvatting dan maar zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is bagger
Dat was een ongelukjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Helemaal niks, hoor je me? Jij gaat vreemd met meneer Vis (Barrel)![]()
Christine, Bupatih, Tom_Tom-, haagse_elfje, nog wat anderen.. en nog wat lijstjes die maar voor d ehelft ingevuld zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?
Ohja, niks
Beev, wie moeten er nog stemmen behalve ik?
Oh, sapristi.quote:
quote:
Ga nooit naar een meubelboulevard met je partner.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig joh![]()
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine, Bupatih, Tom_Tom-, haagse_elfje, nog wat anderen.. en nog wat lijstjes die maar voor d ehelft ingevuld zijn.
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat de finale tussen ZOWIEE en Bupatih zal gaan. Nee, dat weet ik wel zeker
Nééquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga nooit naar een meubelboulevard met je partner.
Tip 1 van Bupa.
Maar er ontstaan ook gegarandeerd discussiesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
Ik HAAT meubelboulevards. Al die kleine kutkinderen daar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Néé
Jeez, het was een grapje. Dat van mij en die bijnaam enzo.Ik moet ook alles uitleggen hier
bepaal jij dat??!?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja..
Ben jij nou mevrouw vis?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat was een ongelukje![]()
Meneer vis kon zich niet inhouden
Ah ok.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig joh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |