abonnement Unibet Coolblue
pi_26609181
Wat Brian May er van vond (op zijn site!!)!
quote:
No, I wasn't grumpy. I was disappointed in the interviewer. We went straight into interviews from a long journey. The guy wasted his opportunity, and wasted my time. His brief was to talk about what was happening in the moment - a massive Queen tour, with Paul Rodgers, sold out, with wonderful reactions. Instead the interviewer started asking me why we didn't do the whole of "Bohemian Rhapsody" live. "Do you mean perform the operatic section?", I asked. "Well, yes", he said. "Because there are six of us, and 150 voices on the record - it would be ridiculous.. ", I said. "But with modern technology...?" he went on .... "No", I said, "not with modern technology. If you want to see Bohemian Rhapsody done completely live, go see our musical We Will Rock You". The interviewer seemed not to have heard of this. I started tell him we used Bo Rap as an opportunity for a special presentation involving Freddie. He seemed not to hear me. He then told me he wanted to show me a video of some students singing "Bohemian Rhapsody" live. I kinda squirmed .... why were we using up valuable time doing this, when we were running late anyway for the crucial sound-check which would enable us to play at our best that evening? I have seen plenty students singing Bo Rap, thanks. Maybe later ...? Well, he insisted, so I gave way. Then the video he wanted to show me didn't work. He said, "Give me a minute". I said, "This is crap - I would rather be spending the time preparing for the show, which is the real reason we are here." Or something like that. At this point I actually got up to leave, but thought...."No. I am not a prima donna, I should give the guy another chance" ... so I sat down again and said, "OK, let's start again. we have probably 3 minutes left - ask me something decent!" The interview consulted his notes, and said, "Bohemian Rhapsody was released in 1976 in Holland. When was it released in England?" Those of you who know their Queen history know this is any case wrong. But really who cares? And if they did, why couldn't the interviewer find this out for himself, instead of using up supposed interview time about the tour with this nonsense?

Well, at this point, I lost it. I think I said .. "Sorry, this is truly a waste of time". And I left to do soundcheck and clean myself up ready for the show. It was a choice from that point on, time being short .... bad hair or bad fingers ! I opted for bad hair of course - hair washing just before playing gives soft fingers - a potential disaster. I was happy in the end.... it turned out to be the best show so far ..... one of those nights which truly justifies to me my lack of home life ...my physical battle to regain match-fitness... the whole thing ...even the interviews!! ha ha! It was a joy.

I have absolutely no quarrel with the Dutch Press - they have always been great to us, as have the Dutch audiences. I would never let an isolated incident like this spoil that relationship.

So. I gather the TV company, rather than apologising, took a swipe at me in the evening .... saying I was suffering from old age and grumpiness. Both of these I will cheerfully own up to!! But the reason for the breakdown of the interview was none of this. It was the interviewer's incompetence and lack of preparation. I hope he uses the experience to raise his game. But he won't be playing any more games with us for a while....

with love

Bri
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:36:23 #202
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26609286
Haha, wat een lul die interviewer. Was dit op TV ofzo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_26609302
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:36 schreef One_conundrum het volgende:
Haha, wat een lul die interviewer. Was dit op TV ofzo?
Yep....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:38:05 #204
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26609316
Welke zender? Sbs Showniews zeker
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_26609379
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
Welke zender? Sbs Showniews zeker
TWEE VANDAAG
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:46:02 #206
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26609458
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:41 schreef vdo28 het volgende:

[..]

TWEE VANDAAG
, En iedereen het maar vreemd vinden dat Spijkerman van De Publieken naar De Commerciëlen gaat. Met zo'n lullo wil je toch niet geassocieerd worden!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_26609525
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:46 schreef One_conundrum het volgende:

, En iedereen het maar vreemd vinden dat Spijkerman van De Publieken naar De Commerciëlen gaat. Met zo'n lullo wil je toch niet geassocieerd worden!
Achja... 1 keer een slecht interview, en meteen zijn de commercielen beter dan de publieken
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:49:24 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26609537
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_26609674
Het was niet alleen een slecht interview natuurlijk maar ook een slecht iets van de redactie om nu uit te zenden.
En dan is het interview ook nog eens knullig afgenomen..
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26609794
Idd.

Het eerste filmpje is leuk gemaakt met die studenten en Ernst Daniel Smidt. Maar dat interview is zwaar mislukt. Lijkt wel een combinatie van factoren, vermoeide en gehaaste May en verkeerde vragen. De interviewer had wel in kunnen zien dat er geen tijd was om even naar een groepje dat Bohemian Rhapsody zingt te gaan kijken.

En ook wel erg jammer dat het word aangekodigd alsof May zo moeilijk deed, want dat zeker niet het geval. Ze hadden het beter weg kunnen laten, jammer van de moeite.
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:15:51 #211
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_26617692
Even een kort vraagje :

Iemand enig idee wat het voorprogramma is op 10 juli ???
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:06:58 #212
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_26618458
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 13:15 schreef Kptelmo het volgende:
Even een kort vraagje :

Iemand enig idee wat het voorprogramma is op 10 juli ???
Ik hoop op Miracle

Beste Queen cover band én Queen op 1 avond!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_26621866
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 13:15 schreef Kptelmo het volgende:
Even een kort vraagje :

Iemand enig idee wat het voorprogramma is op 10 juli ???
Ik hoopte heel stiekum op The Darkness, maar het mocht niet zo zijn: geen voorprogramma. Daarentegen wel zo'n 2,5 uur Queen.
-
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:53:05 #214
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_26624523
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik hoopte heel stiekum op The Darkness, maar het mocht niet zo zijn: geen voorprogramma. Daarentegen wel zo'n 2,5 uur Queen.
Hannie (vd fanclub) heeft gemaild dat het concert verplaatst werd, en dat er een voorprogramma zou zijn!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_26721987
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 14:06 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik hoop op Miracle

Beste Queen cover band
Dat die alstjeblieft wegblijven daar! Als voorprogramma dan, concert mogen ze gewoon bezoeken hoor
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:15:43 #216
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_26722931
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:38 schreef Plengel het volgende:

[..]

Dat die alstjeblieft wegblijven daar! Als voorprogramma dan, concert mogen ze gewoon bezoeken hoor
ik heb ze nog nooit gezien.. dat leek me dus wel wat
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_26746103
Laat ik zo zeggen, ik kan zeker een stuk of twee Queenkofferbents opnoemen die beter zijn dan Miracle. en dan d'r bij, een Queenkofferband als voorprogramma van Queen + Paul Rodgers. Ik dacht het niet hoor
pi_26759152
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:38 schreef Plengel het volgende:

[..]

Dat die alstjeblieft wegblijven daar! Als voorprogramma dan, concert mogen ze gewoon bezoeken hoor
Ja, dat zou nogal tragisch zijn: een Queen-coverband als voorprogramma van Queen.
-
  maandag 30 mei 2005 @ 23:03:09 #219
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27497248
Heb vandeweek uiteindelijk alsnog de kaartjes gehad voor 10 juli...

Opgang 120, ingang K, Trib Oost, Rij 5, stoel 122 en 123... Volgens mij best aardig...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_27502218
Okaj dan, dan zien we je daar
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_27505540
Krezip in het voorprogramma.
pi_27505643
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:36 schreef Cosworth het volgende:
Krezip in het voorprogramma.
So I've heard...

Achja, kon minder....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:58:05 #223
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27506318
hmmm... Had toch liever de golden earring gehad ofzo
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_27506331
Of Kane, Direct of weet ik het...
Lijkt me wel eens tof...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:06:17 #225
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27506575
Inderdaad, ook wel goede ideeen jah... Briefje sturen naar mojo?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')