abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26291065
Dat ouwe logo vind ik dan een stuk mooier. Good old days.....
  woensdag 20 april 2005 @ 12:17:21 #127
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_26371261
Ik ga vanavond naar Antwerpen !!
Ben echt super benieuwd. Ik heb al wat live stukjes gehoord en het klinkt echt super.
Ik heb er zin in !!!
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 20 april 2005 @ 12:29:20 #128
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26371515
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:17 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik ga vanavond naar Antwerpen !!
Ben echt super benieuwd. Ik heb al wat live stukjes gehoord en het klinkt echt super.
Ik heb er zin in !!!
Avotar ook in sportpaleis vanaaf.....
Damn... wat kijk ik hier al een hele tijd naar uit zeg..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26371576
Veel plezier gewenst, ik hoop dat het geweldig is!!!!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 20 april 2005 @ 12:41:00 #130
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_26371829
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef vdo28 het volgende:
Veel plezier gewenst, ik hoop dat het geweldig is!!!!
Ik ook , ik zal jullie het laten weten !
  woensdag 20 april 2005 @ 12:54:06 #131
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26372222
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Ik ook , ik zal jullie het laten weten !
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 20 april 2005 @ 15:28:40 #132
110592 Morale_Ridder
Ziekelijk moraal.
pi_26376642
Ik ben d'r ook vanavond !
  donderdag 21 april 2005 @ 07:10:26 #133
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26395663
Wow.. het was echt vet helemaal geweldig..
pi_26395949
Tell me more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 21 april 2005 @ 10:49:31 #135
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_26398304
Het was zeker de moeite waard!!

Op en top hoor!
Alleen dat soms doordat en de drums en de gitaar en de muziek elkaar gingen overstemmen je paul rogers niet helemaal goed kon verstaan.
Ondanks dat paul z'n stem soms een beetje wegviel zong ie echt goed hoor!!!!

Ik vond het super!!!!!
  donderdag 21 april 2005 @ 10:50:51 #136
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_26398337
ik zat trouwens recht tegenover het podium op de tribune.
Mooi zicht op het podium.
Waar zat/stond jij Avotar?
pi_26399349
quote:
Hallo Allemaal

Ik heb begrepen dat sommige mensen graag een recentie wilden...
Ik zal eens een poging wagen

Laat ik beginnen met te zeggen dat het echt een heel goed concert was.
Ik ben heel erg content dat ik geweest ben. Vooral de nummers Love of my life, the days of our lives en Bohemian Rhapsody waren erg goed en ook wel ontroerend.

Ik vond Paul goed zingen. Heel eerlijk: Hij haalt niet het niveau van Freddy, maar het klonk toch zeker goed. Toch vond ik zowel Brain en zeker Roger nog beter zingen (maar misschien hebben die wel gewoon bij mij een streepje voor op paul)

Het nieuwe nummer van Roger "Say Its Not True" is echt een heel mooi nummer.
Ben benieuwd of die op single uitkomt...
Jammer alleen dat die barbaren die voor ons zaten dat het geschiktste moment vonden om bier te gaan halen

Ik vond ook leuk dat Brain halverwege het nummer '39 de tekst ging uitleggen Ik heb die tekst al vaak bekeken en ik heb er nooit een hout van gesnapt, maar nu dus wel. Ik ga het niet verklappen, dat moeten jullie zelf maar horen.

Love of my live was een van de beste nummers en werd ook door Brain opgedragen aan Freddie. Een heel sportpaleis dat meezong...Kippevel!

Voor Hammer to fall hebben ze gekozen voor de uitvoering zoals Brain die ook op zijn eigen tour brengt. De echte fans zegt dit al genoeg en anders blijft het een verrassing.

De drum- en gitaarsolo's van de heren waren weer gewoon subliem te noemen!

The Days of our Lives was, gecombineerd met de beelden op het scherm van de heren in jonge jaren in Tokio, erg ontroerend te noemen. En heel erg mooi gezongen door roger trouwens. Mooi ook het spontane applaus toen Freddie in beeld kwam.

Bohemian Rhapsody was wel erg origineel opgezet vond ik. Het eerste deel met de beelden van Freddie, begeleid door Roger en Brain. Daarna het opera-gedeelte en daarna de explosie met Paul aan de microfoon. Erg goed !!
Voor de opletters :Spike speelde erg goed op de piano!!

Daarna gingen ze van het podium, maar na een hoop gillen kwamen ze dan toch nog terug...Verrassing

Paul Roger zong ook zijn eigen All Right Now. Wij (mijn vriendin en ik) waren het eens dat dat het best gezongen nummer was door Paul. Je kunt echt goed horen dat dat van helmzelf is en dat hij ook heel goed kan zingen. En wederom een heel sportpaleis dat meegilde.

De afsluiting was natuurlijk erg goed. We wil Rock you en We are the champions zette het sportpaleis voor een laatste keer in vuur en vlam !

Ik vond het echt een heel goed concert en zeker Queen-waardig. Beter dan de solo-tours van beide heren..maar dat is mijn mening.

Ik heb alleen wel gehoord dat de recenties op de belgische TV niet zo geweldig waren. En dat snap ik dan niet. Je moet niet verwachten dat als je naar het concert gaat dat je Queen gaat zien, want dan zit je fout. Je gaat niet naar Queen kijken maar je gaat naar een aantal mensen van Queen kijken die (aangevuld met een andere zanger en bassist en spike(maar die was er al vaker bij)) nummers van Queen brengen. De meeste mensen hebben dezelfde verwachting als de concerten met Freddie, maar dat kan niet. Dat is afgesloten en komt ook niet terug. (Moest ik even kwijt).

Mijn conclusie is dat het echt een geweldig maar vooral een uniek concert was!!!
Nooit gedacht dat ik de heren ooit nog live zou zien. En dan was het ook nog gewoon zo enorm goed! Echt helemaal te gek !!!

Zo goed zelfs dat ik vanmorgen weer kaartjes voor 10 juli heb besteld!!

PS. Trui was 60 euro
Van ander forum...

www.queenforum.nl
  donderdag 21 april 2005 @ 13:15:56 #138
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26401699
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:50 schreef kruimel_20 het volgende:
ik zat trouwens recht tegenover het podium op de tribune.
Mooi zicht op het podium.
Waar zat/stond jij Avotar?
Ik dus ook... blok 231.. rij 7...

recht ervoor..
heb mijn eigen foto's nog niet.. maar wel die van een maat.. ik zal ze zo even uploaden .. en posten.. voor de liefhebben..

heel goed van kwaliteit zijn ze niet..

Ik vond overigens de hele versie van 39 en love of my life door brian.. damn.. kippenvel zeg..

en i want it all.. het nummer waardoor ik fan van Queen geworden ben.... heel goed vertolkt zeg.. damn..

Ben overigens volledig met de bovenstaande recensie eens...
Hoewel ik ook bier ben gaan halen tijdens Pauls eerste eigen nummer.. ahum.. sorry als je achter me zat.. hahaha..

[ Bericht 10% gewijzigd door avotar op 21-04-2005 13:25:23 (recensie ook maar even bespreken.. ;)) ]
  donderdag 21 april 2005 @ 13:28:16 #139
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26402076
I was there.. who wants to touch me...?

Goed.. de fotos nog flink verkleind om ze toonbaar hier te krijgen zonder dat ik de layout verneuk...

pi_26402115
Toffe foto's
I want to touch you..
Maar gelukkig ben ik er in de Ahoy en in het Gelredome bij...
  donderdag 21 april 2005 @ 13:36:56 #141
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26402296
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:30 schreef vdo28 het volgende:
Toffe foto's
I want to touch you..
Maar gelukkig ben ik er in de Ahoy en in het Gelredome bij...
Hmm.. het was ook echt wel een droom die uit kwam...
het was ook daar gewoon nog heel moeilijk soms om te beseffen dat je gewoon echt helemaal live die vette brian may solo's kon horen.....

en dat ie inderdaad echt gewoon op z'n gemakkie ging zitten daar op dat podium en 39 ging spelen.. en love of my life... kippenvel...e cht niet normaal..
pi_26402401
Ik heb er zo'n zin in, dat je gewoon angstig bent dat het zometeen gewoon afgelast word ofzo.
Want het is een idd een droom om Brian daar rustig te zien zitten, of zo'n solo te zien geven, en Roger te zien drummen etc etc...
Geweldig....
  donderdag 21 april 2005 @ 13:47:21 #143
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26402562
vriend die deze pics heeft genomen.. heeft een paar nummers ook "gefilmd".. maar goed.. die dingen zijn ruim 20 mb per stuk.. dus die kan ik helaas niet posten... heb ik geen ruimte voor..

heb 39 nu net weer even zitten luisteren... plus dat je er mensen doorheen hoort die vlak bij die maat zaten.. (mij bv) .. ahum.. maar toch..
  donderdag 21 april 2005 @ 17:15:38 #144
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_26407980
Ben nu pas echt wakker stond 3 meter van het podium af ....
het enige wat ik er aan toe kan voegen is dat ik snel nog kaartjes voor Arnhem ga regelen

Hopelijk heeft collega dongle bij morgen zal ik men pics ook posten...
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
pi_26411857
Whatever happens, I'll leave it all to chance.

Queen zonder Mercury... tja.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  donderdag 21 april 2005 @ 21:08:20 #146
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_26413760
Ik ben blij dat er toch nog enkele positieve geluiden komen over de show.... zeker nu mijn vriendin toch besloot dat ze het wilde zien en kaartjes voor Arnhem heeft gekocht.

Ik heb lang getwijfeld en had zelfs niet de behoefte om ze live te bekijken ( ... vergane glorie en zo ).

Ik ben benieuwd.

(tevens verkapte tvp natuurlijk )
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  donderdag 21 april 2005 @ 23:06:38 #147
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26417566
Ik kan voorlopig alleen maar zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik kaartjes heb voor dinsdag a.s. Tis niet meer de volledige lineup van queen, maar met 3 v/d 5 vind ik het nogsteeds de moeite waard...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:47:33 #148
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26423915
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef nostra het volgende:
Whatever happens, I'll leave it all to chance.

Queen zonder Mercury... tja.
Tja... en dat is dus de instelling waarmee je er naar toe moet gaan...
het is geen live @ wembly..
het kllinkt anders.. logisch.. want de helft is er maar...
maar dan nog..

[ Bericht 6% gewijzigd door avotar op 22-04-2005 08:49:11 (meer fotos..) ]
pi_26441156
Mooie foto's!!!
Echt toppers!!
pi_26441823
Ik heb net Innuendo en the Show must go on gekeken (de clips),
ik vind het nog steeds vreemd dat dat geen grotere hits zijn geworden...
Ongelovelijk, hoe Freddie daar zijn stem tot het uiterste brengt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')