Avotar ook in sportpaleis vanaaf.....quote:Op woensdag 20 april 2005 12:17 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik ga vanavond naar Antwerpen !!
Ben echt super benieuwd. Ik heb al wat live stukjes gehoord en het klinkt echt super.
Ik heb er zin in !!!
Ik ook , ik zal jullie het laten weten !quote:Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef vdo28 het volgende:
Veel plezier gewenst, ik hoop dat het geweldig is!!!!
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Ik ook , ik zal jullie het laten weten !
Van ander forum...quote:Hallo Allemaal
Ik heb begrepen dat sommige mensen graag een recentie wilden...
Ik zal eens een poging wagen
Laat ik beginnen met te zeggen dat het echt een heel goed concert was.
Ik ben heel erg content dat ik geweest ben. Vooral de nummers Love of my life, the days of our lives en Bohemian Rhapsody waren erg goed en ook wel ontroerend.
Ik vond Paul goed zingen. Heel eerlijk: Hij haalt niet het niveau van Freddy, maar het klonk toch zeker goed. Toch vond ik zowel Brain en zeker Roger nog beter zingen (maar misschien hebben die wel gewoon bij mij een streepje voor op paul)
Het nieuwe nummer van Roger "Say Its Not True" is echt een heel mooi nummer.
Ben benieuwd of die op single uitkomt...
Jammer alleen dat die barbaren die voor ons zaten dat het geschiktste moment vonden om bier te gaan halen
Ik vond ook leuk dat Brain halverwege het nummer '39 de tekst ging uitleggen Ik heb die tekst al vaak bekeken en ik heb er nooit een hout van gesnapt, maar nu dus wel. Ik ga het niet verklappen, dat moeten jullie zelf maar horen.
Love of my live was een van de beste nummers en werd ook door Brain opgedragen aan Freddie. Een heel sportpaleis dat meezong...Kippevel!
Voor Hammer to fall hebben ze gekozen voor de uitvoering zoals Brain die ook op zijn eigen tour brengt. De echte fans zegt dit al genoeg en anders blijft het een verrassing.
De drum- en gitaarsolo's van de heren waren weer gewoon subliem te noemen!
The Days of our Lives was, gecombineerd met de beelden op het scherm van de heren in jonge jaren in Tokio, erg ontroerend te noemen. En heel erg mooi gezongen door roger trouwens. Mooi ook het spontane applaus toen Freddie in beeld kwam.
Bohemian Rhapsody was wel erg origineel opgezet vond ik. Het eerste deel met de beelden van Freddie, begeleid door Roger en Brain. Daarna het opera-gedeelte en daarna de explosie met Paul aan de microfoon. Erg goed !!
Voor de opletters :Spike speelde erg goed op de piano!!
Daarna gingen ze van het podium, maar na een hoop gillen kwamen ze dan toch nog terug...Verrassing
Paul Roger zong ook zijn eigen All Right Now. Wij (mijn vriendin en ik) waren het eens dat dat het best gezongen nummer was door Paul. Je kunt echt goed horen dat dat van helmzelf is en dat hij ook heel goed kan zingen. En wederom een heel sportpaleis dat meegilde.
De afsluiting was natuurlijk erg goed. We wil Rock you en We are the champions zette het sportpaleis voor een laatste keer in vuur en vlam !
Ik vond het echt een heel goed concert en zeker Queen-waardig. Beter dan de solo-tours van beide heren..maar dat is mijn mening.
Ik heb alleen wel gehoord dat de recenties op de belgische TV niet zo geweldig waren. En dat snap ik dan niet. Je moet niet verwachten dat als je naar het concert gaat dat je Queen gaat zien, want dan zit je fout. Je gaat niet naar Queen kijken maar je gaat naar een aantal mensen van Queen kijken die (aangevuld met een andere zanger en bassist en spike(maar die was er al vaker bij)) nummers van Queen brengen. De meeste mensen hebben dezelfde verwachting als de concerten met Freddie, maar dat kan niet. Dat is afgesloten en komt ook niet terug. (Moest ik even kwijt).
Mijn conclusie is dat het echt een geweldig maar vooral een uniek concert was!!!
Nooit gedacht dat ik de heren ooit nog live zou zien. En dan was het ook nog gewoon zo enorm goed! Echt helemaal te gek !!!
Zo goed zelfs dat ik vanmorgen weer kaartjes voor 10 juli heb besteld!!
PS. Trui was 60 euro
Ik dus ook... blok 231.. rij 7...quote:Op donderdag 21 april 2005 10:50 schreef kruimel_20 het volgende:
ik zat trouwens recht tegenover het podium op de tribune.
Mooi zicht op het podium.
Waar zat/stond jij Avotar?
Hmm.. het was ook echt wel een droom die uit kwam...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:30 schreef vdo28 het volgende:
Toffe foto's
I want to touch you..
Maar gelukkig ben ik er in de Ahoy en in het Gelredome bij...
Tja... en dat is dus de instelling waarmee je er naar toe moet gaan...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef nostra het volgende:
Whatever happens, I'll leave it all to chance.
Queen zonder Mercury... tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |