Ik heb het niet gezien, maar Brian heeft een twee zeer goede replica's van de Red Special, door Greg Fryer. Hij heeft ze gebruikt toen de echte Red Special gereviseerd werd door diezelfde persoon. Er zijn er drie gemaakt. Twee exacte replica's en eentje met een andere houtsoort (rozen). Fryer heeft een van de exacte replica's zelf gehouden.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef qu63 het volgende:
4. Bij datzelfde nr speelt Brian op een replica of een compleet andere gitaar?
Dan zal dat em zijn.. ff screenie maken!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar Brian heeft een twee zeer goede replica's van de Red Special, door Greg Fryer. Hij heeft ze gebruikt toen de echte Red Special gereviseerd werd door diezelfde persoon. Er zijn er drie gemaakt. Twee exacte replica's en eentje met een andere houtsoort (rozen)
Ik wist wel dat ie replica's had idd, maar ik dacht dat ie er nooit op speelde en ze alleen maar als back-up meenam..quote:Fryer heeft een van de exacte replica's zelf gehouden.
Later heeft Fryer hulp geboden aan Andrew Guyton, die na zijn werk op Brian's eerste gitaar toestemming kreeg om een serie replica's te bouwen (iets van vijftig, ofzo... allemaal handgebouwd). Van die serie heeft Brian een rode en een groene gitaar.
Ook heeft hij vorig jaar (dacht ik) een speciale gitaar laten bouwen. Het is een beetje vreemde gitaar met een hartvormige body, uitgevoerd in appeltjesrood.
heb ik een mooie screenie voor jequote:Op maandag 21 maart 2005 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
Nja, dat weet ik ook niet.
'k weet alleen dat hij het erg prettig vond dat 'ie kon kiezen
Ik heb nog even die vreemde gitaar opgezocht.
Gemaakt door Guyton... Het was een verjaardagscadeautje, vorig jaar. Naar een vroeg ontwerp van Brian.
http://www.guytonguitars.com/spade.php
Hij was jammergenoeg niet echt te horenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:28 schreef Headlong het volgende:
Dat is idd de gitaar gemaakt door Fryer met de andere houtsoort. Deze gitaat heeft hierdoor een ander, moderner geluid.
Dat was ik nog vergeten ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:18 schreef vdo28 het volgende:
[afbeelding]
Een dvd van me, echt mooi.
Leuke verfilming van de nummers.
Kan ik ook nog wel aankomen, net als vele andere dvd's
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:45 schreef vdo28 het volgende:
Waar wil je dat ik heen mail?
ik wilde alleen maar je maliadres hoor, niet meteen zo'n mailquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef vdo28 het volgende:
You've got mail.
je hebt al antwoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:12 schreef vdo28 het volgende:
Graag of niet...
dat zou mooi zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef vdo28 het volgende:
Mooi he?
En ze zijn absorberend
Als ik meerdere mensen kan vinden kan ik het misschien goedkoper krijgen.
Dat tapijtje (40 keer 60cm) is ook erg mooi hoor...
Dat zijn de enige die ik heb, en volgens mij ook de enige die bestaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:12 schreef qu63 het volgende:
voor die ¤9 heb je dus 6 onderzetters?
Zijn dat ook de enige die er zijn? Of zijn dat de enige die je hebt?
okquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat zijn de enige die ik heb, en volgens mij ook de enige die bestaan.
En wat kosten die dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef vdo28 het volgende:
Ik kan btw ook aan muismatten komen,]
[afbeelding]
quote:Tapijtje Rolling Stones.
[[url=http://img163.exs.cx/img163/8503/rollingstonestapijt5xb.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:U2 onderzetters....
[[url=http://img163.exs.cx/img163/7508/u2onderzetters1oj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik nam aan dat je intentie was dat die dingen niet echt op zijn plaats waren in dit topic...quote:
Ook jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je intentie was dat die dingen niet echt op zijn plaats waren in dit topic...
alle fok!ers zitten daar natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:48 schreef vdo28 het volgende:
Hmmz nou heeft het Queenforum problems with the database...
Neem eens wat op!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:34 schreef Haushofer het volgende:
OMG, queen onderzetters
Heb gister weer even kans gezien om in een cafeetje te pianospelen, natuurlijk flink wat queennummers er door heen gejast. Vooral Nevermore en You take my breath away zijn geweldig mooi om te spelen. En de combi procession&father to son, alleen wordt dat laatste flink wat gehamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |