Ik dacht dat ze zoiets alleen maar deden als daar een duidelijke reden voor was. "Ik zie op tegen de pijn bij een natuurlijke bevalling" zou ik wel een heel slap excuus van Britney vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:52 schreef milagro het volgende:
Ze heeft een keizersnee op verzoek gekregen dus
Wist niet dat dat kon.
PMS Wiggerlinequote:Op donderdag 15 september 2005 01:13 schreef Herald het volgende:
Preston Michael Spears Federline
Mja, met geld is zoiets vast te koop. Ook in Nederlandquote:Op donderdag 15 september 2005 03:52 schreef milagro het volgende:
Ze heeft een keizersnee op verzoek gekregen dus
Wist niet dat dat kon.
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:28 schreef Spindizzy het volgende:
Het is onder celebs vrij gewoon om in de 8ste maand een keizersnee te ondergaan. Dan hebben ze nog niet zoveel stretchmarks en hoeven ze niet zelf te persen.
Ze was op 25 september uitgerekend. Dus 10 daagjes eerder,quote:Op donderdag 15 september 2005 11:17 schreef Aventura het volgende:
Is het niet veel te vroeg?
Eerder las ik eens iets over dat ze opzag tegen de pijn van een natuurlijke bevalling.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef Annemiek78 het volgende:
Ze was op 25 september uitgerekend. Dus 10 daagjes eerder,
Dat is gewoon normaal.
Is inderdaad bevestigsd dat het een keizersnee is geworden dan?
En waarom zou madam dan niet natuurlijk hebben kunnen bevallen?
Dat heb ik ook eens gelezen ja. Lekker klein kind, zo min mogelijk schade aan je figuurtje. Ideaal!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:28 schreef Spindizzy het volgende:
Het is onder celebs vrij gewoon om in de 8ste maand een keizersnee te ondergaan. Dan hebben ze nog niet zoveel stretchmarks en hoeven ze niet zelf te persen.
Prima tochquote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gelezen ja. Lekker klein kind, zo min mogelijk schade aan je figuurtje. Ideaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |