Raar dat ze niet de naam vermelden op dat 'geboorteplaatje'..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter niet roken tijdens de zwangerschap!!![]()
uitscheuren en inknippen voel je niets van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef Marloes het volgende:
Ik zou ook voor een keizersnee gaan als ik de keus had hoor, ik zou ook enorm opzien tegen de pijn en uitscheuren en inknippen, nee dankje.
ach, je bent 17, waarschijnlijk duurt het nog wel even. misschien kun je dan wel kiezen voor de keizersneequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef Marloes het volgende:
Ik zou ook voor een keizersnee gaan als ik de keus had hoor, ik zou ook enorm opzien tegen de pijn en uitscheuren en inknippen, nee dankje.
ach, daar denk je over 10 jaar wel anders overquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef Marloes het volgende:
Misschien moet ik sowieso maar niet zwanger worden, ben bang dat het niks voor mij is![]()
misschien wel, een andere optie is natuurlijk een kindje adopterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ach, daar denk je over 10 jaar wel anders over![]()
Kan, maar dit topic is niet de plaats dat te besprekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Marloes het volgende:
misschien wel, een andere optie is natuurlijk een kindje adopteren![]()
mijn excuses copycatquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan, maar dit topic is niet de plaats dat te bespreken.
On topic dus maar weer.
Klinkt mooi maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en nu maar hopen dat ze de showbizz voor gezien houdt, gewoon huismoedertje gaat spelen, en iedereen haar nummers vergeet. de wereld zou zo mooi kunnen zijn.
Haha.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Annemiek78 het volgende:
Ze gaat vast Madonna coveren:
"I'm gone keep my baby"
"Ik ben weg, houdt mijn baby" ?????quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Annemiek78 het volgende:
Ze gaat vast Madonna coveren:
"I'm gone keep my baby"
Leuke vergelijking.quote:Britney kan wl borstvoeding geven.
Britney Spears geeft haar zoontje Sean Preston borstvoeding en reageert zo op de geruchten dat ze hiertoe niet in staat zou zijn omwille van een stel implantaten. Volgens de zangeres kan Sean Preston even goed drinken als zijn vader Kevin Federline.
"Sean Preston kan net zo goed drinken als zijn papa, hij heeft ook voortdurend honger." Spears is met een keizensnede bevallen in het UCLA- hospitaal in Santa Monica en betaalde voor haar exclusieve kamer 20.000 euro per nacht.
quote:Britney's babysit moet lelijk zijn.
Zangeres Britney Spears (23) wil een onaantrekkelijke dame als kindermeisje. De nieuwbakken moeder beviel een week geleden van zoontje Sean Preston. Haar man, Kevin Federline (27) ging direct op zoek naar een babysitter.
Tot Spears' grote schrik passeerde de ene na de andere jonge blondine de revue. Britney, die momenteel vreselijk onzeker is over haar veranderde uiterlijk, stuurde prompt alle sollicitantes de deur uit en beschuldigde Kevin ervan dat hij geen nanny maar een nieuwe vriendin zoekt!
Britney heeft inmiddels het heft in eigen handen genomen en het bemiddelingsbureau gevraagd om een "dikke oude walrus die goed met kinderen kan omgaan". Er zijn nu drie nieuwe kandidates: een met slechte tanden, een voormalig bodybuildster en een gezette vrouw met bril, allen rond de 50 jaar...
Britney is nu toch ook brunettequote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Je kunt het ook zien als dat die Kevin van de standaarddingen is, aangezien hij alleen maar jonge blondjes op kon trommelen. Neem eens een leuke brunette ofzo.
zou wel humor zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 16:16 schreef Copycat het volgende:![]()
Die gezette vrouw met bril is toevallig niet Robin Williams?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |