De Telegraafquote:'Bevalling Britney in realityshow te zien'
AMSTERDAM - Britney Spears is van plan om haar bevalling te tonen in haar realityshow, Kevin en Britney: Chaotic. Dat zeggen bronnen rondom de popdiva. Britney verwacht in oktober het eerste kindje van haar echtgenoot Kevin Federline. Voor Kevin zal dit zijn derde kind worden.
Volgens bronnen zal het net lijken alsof een trotse vader de gebeurtenis filmt. Ook vertelde hij dat dit Britney's manier is om de baby aan de wereld voor te stellen. De camera's zullen de intieme scenes niet filmen.
De realityshow is sinds twee maanden te zien op een Amerikaans televisiestation, maar haalde niet de kijkcijfers waar het op hoopte. Britney hoopt op deze manier de kijkcijfers te verdubbelen.
Dat wil je toch niet zienquote:Op maandag 18 juli 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:
Alles voor de (tanende) kijkcijfers?
[..]
De Telegraaf
Hebben jouw ouders je nooit verteld over de ooievaar?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef Nickthedick het volgende:
Als ze nou lieten zien hoe het kind verwekt is, zou ik er misschien naar kijken.
Wauw, seks met een ooievaar? Ik heb veel crazy shit gezien maar dat?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders je nooit verteld over de ooievaar?
Ik ving trouwens op dat SBS 6 Shownieuws vanaf vandaag haar RLS gaat uitzenden.
Iemand meer info hierover?
Die serie is zo jammer, er is geen hol aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders je nooit verteld over de ooievaar?
Ik kan er niks over vinden op de sites van sbs, bet5 en/of veronica iig. Google brengt me ook nergens. Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Gewoon downloaden, had ik toen ook gedaanquote:Op maandag 18 juli 2005 12:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan er niks over vinden op de sites van sbs, bet5 en/of veronica iig. Google brengt me ook nergens. Ik ben wel benieuwd
De supersexy Charlie uit High Fedelity, gespeeld door Catherina Zeta Jones, was anders een prima Charlie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef P0rt0 het volgende:
Charlie is geen vrouwen naam :w
quote:Britney verwacht een zoontje.
Britney Spears wordt binnenkort de gelukkige moeder van een zoontje! De Britse tabloid The Sun kwam tot deze ontdekking bij het zien van de kinderkleding die de 23-jarige popzangeres gekocht heeft.
De hoogzwangere zangeres, die volgende maand moet bevallen, ging helemaal los in de exclusieve babyboetiek Petit Tresor in Beverly Hills. Mevrouw Spears heeft blijkbaar grootse plannen met de babykamer, want de ster besteedde zo'n 8.400 euro aan babyspullen.
Volgens The Sun zijn Britney en manlief Kevin Federline, het eindelijk eens geworden over een naam voor hun kindje. Hun baby zal door het leven gaan als niemand minder dan Preston Spears.
"Ze overwegen meerdere namen, maar Preston in hun favoriet", onthulde een bron.
Of het stel is geïnspireerd door het gelijknamige plaatsje in het noordwesten van Engeland is niet bekend. "Britney is er in elk geval nog nooit geweest", zegt een woordvoerder van de popzangeres.
Prestonquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:50 schreef static het volgende:
Ze heeft (in tegenstelling tot al het andere geroddelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:48 schreef Dada het volgende:
[..]
PrestonPerfecte naam voor een butler of kakventje. Hij zal geen van beiden worden met zulke ouders. Ik snap ook niet wat Britney ziet in die vent. Ben benieuwd of hij nu wel vadertje wil spelen. Alhoewel...ze zullen wel personeel in dienst hebben voor zoonlief.
Zou wel de omgekeerde wereld zijn. Nasaal vals liggen kwelen op CD, maar live wel goed zingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:33 schreef CryARiver het volgende:
Btw... heb laatst een live opnamen van haar gehoord, en moet tot mijn spijt bekennen dat ze wel kan zingenof kon in ieder geval
![]()
![]()
Ik geloof er niets van. Wat ik van Britney gezien heb zal ze in huilen uitbarsten en gelijk haar moeder bellen als Preston haar ’s nachts uit haar slaap houdt. Britney komt echt over als een klein giechelend meisje dat echt niet voor een kind kan zorgen. Weet bijna zeker dat ze hulp in gaat schakelen. Manlief zal zeker weten geen poot uitsteken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:33 schreef CryARiver het volgende:
Ze heeft (in tegenstelling tot al het andere geroddel) zelf duidelijk gemaakt dat ze haar kind ZELF wil opvoeden. Dus niemand wil inhuren. Ze heeft al een mogelijk eind aan haar carriere aangekondigt. Op kleine projectjes na, zoals haar zelf betaalde (dus video, release, etc. niet betaald door platenmaatschappij maar door haar zelf)) Someday (I will understand).
Simpele neppe popsterretjes scoren flink ja. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met hype en consumerende kleine kinderen.quote:Overigens schijnt ze een estimated fortuin te hebben van 140 miljoen euro. En zit in de top5 best verkochte vrouwelijke artiesten ooit... Toch niet fout voor een simpel fake popsterretje![]()
Btw... heb laatst een live opnamen van haar gehoord, en moet tot mijn spijt bekennen dat ze wel kan zingenof kon in ieder geval
![]()
![]()
Awww... jij kent haar persoonlijk dus... nu snap ik waar je al je wijsheid vandaan haalt! mag ik haar nummerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Wat ik van Britney gezien heb zal ze in huilen uitbarsten en gelijk haar moeder bellen als Preston haar ’s nachts uit haar slaap houdt. Britney komt echt over als een klein giechelend meisje dat echt niet voor een kind kan zorgen. Weet bijna zeker dat ze hulp in gaat schakelen. Manlief zal zeker weten geen poot uitsteken.
Schat, hoeveel simpele neppe popsterretjes zijn er nou op deze wereld ? Honderden, en honderden. Toch is er maar 1 princess of pop. Dus dat mens moet wel iéts hebben wat die anderen niet hebben. Tenslotte werkt(e) Spears met precies de zelfde mensen als al die andere popsterretjes (zoals Max Martin). Het feit alleen al dat ze haar debuut video 'hit me baby...' zelf heeft verzonnen, en zelf heeft bepaald op 15 jarige leeftijd welke kant ze op wou met haar carriére. Haar platenmaatschappij had namelijk héél iets anders voor haar in gedachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Simpele neppe popsterretjes scoren flink ja. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met hype en consumerende kleine kinderen.
hier een remixje van wat live gezongen nummers van haar... niet perfect, maar zeker niet slecht... en volgens mij is dit ook allemaal redelijk oud ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel de omgekeerde wereld zijn. Nasaal vals liggen kwelen op CD, maar live wel goed zingen
Mijn god, wat een vals kreng.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:55 schreef CryARiver het volgende:
[..]
hier een remixje van wat live gezongen nummers van haar... niet perfect, maar zeker niet slecht... en volgens mij is dit ook allemaal redelijk oud ?
http://www.britneynow.fan(...)art_1_britneynow.mp3
rechter muisknop -> opslaan als
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |