Genoeg zichzelf-een-slachtoffersrol-aanpratende-allochtonen, maar je hebt je fout al erkend, dus het heeft geen zin om daar over door te mekkerenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat je een andere user was maar wie zegt dat ????
lees jij de OP nog eensquote:
ik heb alleen een fout toegegeven door jou te bij te trekken bij die terroristen - maar jij denkt dat de slachtoffer geen Marokkaan isquote:Op zondag 20 maart 2005 18:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Genoeg zichzelf-een-slachtoffersrol-aanpratende-allochtonen, maar je hebt je fout al erkend, dus het heeft geen zin om daar over door te mekkeren.
Nee, ik denk dat het slachtoffer van alles kan zijn. Een allochtoon óf autochtoon. Je moet niet zomaar gaan veronderstellen dat de slachtoffer een allochtoonse meid is, want er zijn nog geen feiten bekend.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef Meki het volgende:
maar jij denkt dat de slachtoffer geen Marokkaan is
en daarom heb ik ook Mogelijk gebruiktquote:Op zondag 20 maart 2005 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Mogelijk jongen van Nederlandse komaf gemolesteerd door 30 Surinamers.
Zie je, dat zegt ook niets. Het is niet eens waar.
dus je hebt geen bron om dit aan te tonen, vanwaar dan dat ik de OP nog maar eens moet lezen?quote:
Als je de openings post had gelezen dan gaat het waarschijnlijk om een allochtone kind.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het slachtoffer van alles kan zijn. Een allochtoon óf autochtoon. Je moet niet zomaar gaan veronderstellen dat de slachtoffer een allochtoonse meid is, want er zijn nog geen feiten bekend.
Die verband word niet gemaakt als het slachtoffer een autochtoon is.quote:De politie onderzoekt of de nu aangehouden jongen te maken heeft met de twee eerdere gevallen van mishandeling. Het Marokkaanse slachtoffertje van 8 werd begin deze maand geslagen en geschopt door drie jongens en uitgescholden voor 'kutbuitenlander'.
Mischien moet jij stoppen met dingen verzinnen, dan stop ik ook met zo te reageren.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
ok mijn vergissing.. maar moet je dan zo reageren?
quote eens watquote:Op zondag 20 maart 2005 18:56 schreef Monus het volgende:
[..]
Mischien moet jij stoppen met dingen verzinnen, dan stop ik ook met zo te reageren.
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Prego het volgende:
[..]
Maar wijs zelf ook niet met je vingertje naar nederlanders terwijl je het zelf ook niet tof vindt dat nederlanders naar moslims wijzen. of ben jij net zo hypocriet als youssef?
ik heb reeds aangegeven dat dat mijn vergissing was en nu blijf je erop doorzagen, nah... veel plezier ermeequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |