Het FB topic was wel 't beste.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
4??
heb je dat SC topic en FB topic niet gelezen dan(jawel toch)?
Oh en Yvonne heeft uit een fles roemeense sinasappelsap iets pruimachtigs gedronken waardoor ze eik het gevoel had dat er alcohol in zat.quote:
Klassiekerquote:
Al is -Angel- op weg om zichzelf ook voor eeuwig belachelijk te maken...quote:
Ja goeie runner-upquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Al is -Angel- op weg om zichzelf ook voor eeuwig belachelijk te maken...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat "mijn posts worden gewist" topic?
dus ik ben de aanleiding van dit alles?
zolang het maar geen TTT wordtquote:
Hmmm, kan die ook in het lijstje van de Überkneuzen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Al is -Angel- op weg om zichzelf ook voor eeuwig belachelijk te maken...
Ja jij was 'tquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
JIJ JIJ JIJ!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
maar jij miste alles wat daarna kwamquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
en ik was getuige van het begin...
En ik vond je nog wel irritant!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
houdt uw waffel...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar jij miste alles wat daarna kwam
Eikel, door jou is zijn familie verzopen in de tsunami, zijn moeder bijna overleden aan kanker én aan een hartkwaal, heeft hijzelf bijna het loodje gelegd door leukemie en nu nog maar 10 procent levensvatbaarheid door zijn hartkwaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Eikel, door jou is zijn familie verzopen in de tsunami, zijn moeder bijna overleden aan kanker én aan een hartkwaal, heeft hijzelf bijna het loodje gelegd door leukemie en nu nog maar 10 procent levensvatbaarheid door zijn hartkwaal.
Goed bezig![]()
Vanaf heden geen [SC] meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:37 schreef Janetje het volgende:
Hey ruis, ga je vanavond weer zo een leuke rel veroorzaken?
*wacht met spanning op SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |