Hoera!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Is een prima keuze. Hopen dat het je lukt
Nou maar hopen dat ze in Utrecht of den Bosch spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
Hey Tong, Social D komt op Lowlands en Pukkelpop en waarschijnlijk ook in diverse clubs in NL. Hoe vet is dat huh?
Goeie tip. Kijken of ik Doc en Kamagurka warm kan krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
social distortion speelt 8 augustus in de melkweg. 3 juni start de voorverkoop. doe er je voordeel mee
Denk ik niet me first heeft wel meer aanhangers lijkt me.Social Distortion is niet zo groot hier.Helaas.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef =HellFire= het volgende:
Waaaaaaaaaaaaa,! Dat wordt kaartjes halen - en snel ook... zou dit net als Me First binnen notime uitverkocht raken?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
Euhh, dat valt mooi dik tegen dude... of mee, ligt er aan hoe je het bekijkt.
Ik gok erop dat het uitverkocht raak. Sterker nog, ik durf te wedden voor een kaartje.
Je bedoeld de eerste punkgolf mensen met hun kinderen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hele zaal vol blerende kinderen kids, ik zweer het je.![]()
Kinderen? Achterkleinkinderen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoeld de eerste punkgolf mensen met hun kinderen ?
Social Distortion is behoorlijk groot hoor, ook onder de huidige punk/punkrock liefhebbers. Ik denk dat je een beetje verkeerd beeld hebt van hun fanbase.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoeld de eerste punkgolf mensen met hun kinderen ?
Tong is lang en kijkt over de guppen heen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Social Distortion is behoorlijk groot hoor, ook onder de huidige punk/punkrock liefhebbers. Ik denk dat je een beetje verkeerd beeld hebt van hun fanbase.
Maar er zullen vast ook genoeg 'oudere' mensen zijn.
Ik hoopte op Doc.Ik woon in Zaltbommel en het laaste concert in de Melkweg moest ik om 23.00 uur al weg om de trein te halen. Was geen ramp maar ik mistte de helft van het concert. Ik had gehoopt dat ze ook in den Bosch of Utrecht zouden spelen.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 21:46 schreef ralfseltje het volgende:
Weet iemand of er nog kaarten zijn voor hun concert in de melkweg.
Verder wil ik tong80 graag bedanken voor het onder de aandacht brengen van deze band![]()
Vooral Angel's Wings vind ik een pracht plaat.
Een nummer kun je ook een plaat of plaatje noemen.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
En die cd heeft Sex Love 'n Rock'n Roll, niet Angel's wing... wel mooi nummer trouwens.
Absoluut!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
dude. het was geweldig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |