Nee, dat zou wel heel erg zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ben alblij dat je niet zegt dat het op Huey Lewis lijkt.
Cultuurbarbaar
Tong gaat pitten dromend van Sex love & Rock 'n' roll.
Deal!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ja ik heb ze ook nooit live gezien maar bij de eerste gelegenheid ben ik erbij, en dan neem ik Doc mee
Hun live album niet vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef Doc het volgende:
Ik heb trouwens alleen somewhere between heaven and hell en dat ook alleen nog op tape, maar ik zal m'n SD kennis weer eens updaten (om te beginnen met die tape op te zoeken)
Hoe hard kun je de plank mis slaan zeg.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
White Light, White Heat, White Trash is een wat mindere plaat, maar daarvan zijn Dear Lover, When The Angels Sing en Through These Eyes toch wel weer geniaal.
Met wie heb ik het genoegen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:49 schreef Arma_Angelus het volgende:
goed bezig tom.
Een mening slaat de plank nooit mis. Daarom is het een mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:42 schreef baantie het volgende:
[..]
Hoe hard kun je de plank mis slaan zeg.
Verstand van muziek heb je iig niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Een mening slaat de plank nooit mis. Daarom is het een mening.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:16 schreef baantie het volgende:
[..]
Verstand van muziek heb je iig niet.
Ah!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:17 schreef Arma_Angelus het volgende:
turbojugend enschedenouja bijna dan he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |