Stort je hart maar uit. Wij zijn er voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
. Ik begin alleen een beetje gek te worden dat iedereen het beter weet en iedereen ook nog eens met andere ideeën komt, terwijl ik juist al zoveel aan m'n kop heb en eigenlijk helemáál geen zin heb om ook hier nog eens over na te gaan denken.
.
Zal ik je 'ns wat zeggen.. ik snap het zelf ook niet meer allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Je had het toch over terugtrekken? Zeiden de anderen: "doe het dan zelf"? Of zeg je dat nu tegen mij?
Lees je de oudere topics ook terug?quote:
Ik ben Snappie de kleine kleine krokodilquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Zal ik je 'ns wat zeggen.. ik snap het zelf ook niet meer allemaal..
TVPquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees je de oudere topics ook terug?
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de meeste (nieuwe) users niet eens weten wat je nou hebt aan een "tvp"
je moet niet iedereen zo willen pleasen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef BVO het volgende:![]()
. Ik begin alleen een beetje gek te worden dat iedereen het beter weet en iedereen ook nog eens met andere ideeën komt, terwijl ik juist al zoveel aan m'n kop heb en eigenlijk helemáál geen zin heb om ook hier nog eens over na te gaan denken.
.
Zo gebeurt het ook altijd in VBL-tournaments hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet niet iedereen zo willen pleasen...
jij komt met 'n toernooi, mensen die 't leuk vinden doen mee en de rest houdt z'n muil...
heb 'n enorme flashback, dit hebben we vaker gehad in de gtst-toernooitjes...
dagenlang gaan ouwehoeren over hoe en wat.... Dat klopt niet; jij organiseert, dus jij bepaald.....
het enige opvallende aan je laatste beslissing is dat er - hoewel misschien ongevraagd - een aantal goeie oplossingen zijn bedacht en jij uiteindelijk een wat vreemde keus hebt gemaakt. maar desondanks moet daar niet teveel over gemekkerd worden....
Voetbal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
vbl???
Ja, tante Babettequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
oke het zal [kan de link niet helemaal leggen maar doet er niet toe]
anyway hou je nu maar vast aan je systeem, 't werkt idd heus wel en anders: pech gehad
mensen, niet meer zeuren nu....
Lekker!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial heeft net een stokbroodje gezond op.![]()
Hey lieverdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Lekker!
Volgens mij had ik ook nog niet gestemd?![]()
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE Moeilijke keuze........
Svensational - BVO
Svensational - Zhenar
Zhenar - BVO
Christine - Bupatih Ook al zo'n moeilijke keuze............
Gatverquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Ik ga me vanavond maar 'ns goed vol laten lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |