Niet geschikt, maar mag best 1x in de week ofzo ff langs komen wippenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, komt omdat MM gewoon een dominant aanwezig iemand is die graag zichzelf hoort
ik vind hem erg grappig maar niet geschikt voor een informatief programma, wat RTLB toch is
Wat een zelfbevlekkingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:45 schreef R_ON het volgende:
Albert Verlinde over RTL boulevard:
"We kunnen het succes niet alleen aan Beau toeschrijven. Beau is niet het programma, RTL Boulevard is het programma. De spil binnen het programma ben ik. Als het tempo versneld of vertraagd moet worden, dan maak ik bijvoorbeeld een grap of stel een extra vraag. En het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman.
Ik snap niet waarom hij weggaat. De kijkcijfers zijn hoger dan ooit en het wordt alleen nog maar leuker. Het is zwaar balen."
Bron: tvformats.web-log.nl
Dat wou ik net gaan zeggen. Echt waar, de enige persoon van dat hele belspel gedoe die niet irritant vond, was toch wel John! Hij is een waardige vervolg en ik ben er blij meequote:Op zondag 20 maart 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
Na Beau is dit toch een beste keuze
dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet geschikt, maar mag best 1x in de week ofzo ff langs komen wippen
Ja, dat is ook echt een criterium.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Zijn haar zat alleen dom.
Veel te lief, zalnooit iets slechts zeggen over een ander.Niet filein geen humor geen mening helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Jane het volgende:
Guus was tegen de verwachtingen in best oké, vond ik.
Ja viel mij net ook op, ze komt er echt niet tussen. Ik vind det ze het trouwens wel erg leuk doetquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angela geeft Irene geen schijn van kans HAHA
Bovendien is ie hetero, roddelnichten moeten nicht zijn, niet hetero >(quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel te lief, zalnooit iets slechts zeggen over een ander.Niet filein geen humor geen mening helemaal niks.
Oe.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:11 schreef static het volgende:
Je moet echt de herhaling kijken, Tong, en dan vooral het item over scheren.
Nou is dat niet zoooo moeilijk, maar Angela was tóp, lekker druk en grappigquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angela geeft Irene geen schijn van kans HAHA
Ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
Morgen Gordonwordt weer een hilarisch avondje nichtenhumor
Je mag het niet zeggen maar die is zo heerlijk over de top ordinair dat het weer leuk wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar.
Ze hadden eigenlijk Joling er ook naast moeten zetten.
Ja, die gast is ook hilarisch ...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar die is zo heerlijk over de top ordinair dat het weer leuk wordt.
Yep.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar die is zo heerlijk over de top ordinair dat het weer leuk wordt.
jahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! maar dat meisje had niets aaaaaaaan!!!!!! schande!!!!!quote:
Het uitzicht was echter prima.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
maar dat meisje had niets aaaaaaaan!!!!!! schande!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |