Weet ik, hij is de stad in maar ik mag hier toch wel zijn als hij er neit isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag Amy meisje!
Je liefjeschatjekusssssssss!!11 is er niet
Vanzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Weet ik, hij is de stad in maar ik mag hier toch wel zijn als hij er neit is![]()
We durven de vlag nog niet met zekerheid uit te hangen, maar dat kan elk moment gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:49 schreef Renesite het volgende:
Dus, AMD is nu dood?
Ik pak vast de slingers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We durven de vlag nog niet met zekerheid uit te hangen, maar dat kan elk moment gebeuren
Fan van AMD? Over zijn lijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:54 schreef AmyLee het volgende:
volgens mij zijn jullie allemaal fan van amd de hele dag gaat het er al over *zuchT*
als in: volgens mij leeft hij nogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:52 schreef leonieke het volgende:
Hoe? Nog niet?
Ik snap het verhaal niet waarschijnlijk
tuurlijk, zeg het maarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:58 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kan het dan niet ergens anders over gaan?![]()
Nee dat gaat niet hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:58 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kan het dan niet ergens anders over gaan?![]()
ja wij moeten wel met één mond spreken tegen de kids, want anders wordt het niets natuurlijkquote:
Gedachten verzetten lukt niet echt... En fles zit nu in frankrijk, en ik ga hem daar niet al teveel storen... Hij moet ook ff lekker vakantie hebben... Hij weet wel dat het ff niet helemaal lekker gaat hier, maar ook gezegd dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat ik het wel red...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend voor jou. En "even jouw gedachten proberen te verzetten" is ook zo'n banaal idee... Ik hoop toch dat fles het jou wat draaglijker kan maken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |