Ja, maar ....dan zie ik jou niet meer. En al die andere leuke users.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is maar beter. jij bent nog veel te jong voor al die vunzigheid
Dan kun je toch editen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet 'subforum' maar 'topic'
Ik post wel in je fotoboekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ....dan zie ik jou niet meer. En al die andere leuke users.
Idd, ik moet wat omhoog bij de dagpostings en de totale postingsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar nu heeft ze toch weer een post meer![]()
Ik had gister 171 postsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ik moet wat omhoog bij de dagpostings en de totale postings
Fotoboekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik post wel in je fotoboek![]()
Oh en editten duurt me te lang, kan ik het beter gewoon nog een keer typen![]()
Hij ziet mij op de webcamquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat jij momenteel ziet![]()
Het is moeilijk om je in te houden als ik weer eens in SC zit?quote:
Beeldscherm, grijze lay-out van Fok, kat die naast me ligt te slapen, bomen in de tuin, wit behang achter de computer, houten computertafel, glas met cola...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat jij momenteel ziet![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beeldscherm, grijze lay-out van Fok, kat die naast me ligt te slapen, bomen in de tuin, wit behang achter de computer, houten computertafel, glas met cola...![]()
Je hebt geen muis en toetsenbordquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beeldscherm, grijze lay-out van Fok, kat die naast me ligt te slapen, bomen in de tuin, wit behang achter de computer, houten computertafel, glas met cola...![]()
Hoe kan je nou naar je behang kijken achter de pc én naar de bomen in de tuin?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja, maar daar keek ik niet naar, dus die zag ik niet
Glas colaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Draaistoel achter de computerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar je behang kijken achter de pc én naar de bomen in de tuin?
Ja niet hier hé dat moeten we dan maarop msn doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh
Geef jij jouwe maar, dan stuur ik hem wel op![]()
msn doe ik niet aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja niet hier hé dat moeten we dan maarop msn doen![]()
it seems that our Tania isn't very smart if it comes to ASL'en or NAW'enquote:
Whehequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ow![]()
Al die afkortingen. Ik weet wel wat MILF betekent![]()
Moet In Lissabon Fietsenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ow![]()
Al die afkortingen. Ik weet wel wat MILF betekent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |