quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Fatboy Slim heeft er iig eentje gemaakt
Big Beat? Dan misschien ook wel de Proppellerheads ??
leftfield!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Skint is de hint...
ja op dat label staat Fatboy Slim idd.
Verder weet ik alleen dat X-Press2 daarop zit (ben niet zo'n dancekenner op dat vlak)
Misschien ons aller Leftfield of zo ook?
proostquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dan geef ik 't op. Over de handdoek en de ring en zo...![]()
Kga een pilsje pakken in de stad. Succes verder![]()
ik heb ze alledriequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm, ik heb de Fatboy Slim versie. Als ik daar nou eens op kijk voor inspiratie, telt dat dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm, ik heb de Fatboy Slim versie. Als ik daar nou eens op kijk voor inspiratie, telt dat dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:25 schreef bukgeit het volgende:
Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Ik vind van welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat bedoel ik. Valt het onder je de noemer 'je eigen muziekcollectie'?
Ik zit nu het boekje door te nemen, maar dat schiet idd niet echt op.
1: Fatboy Slimquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:23 schreef bukgeit het volgende:
Lo Fidelity Allstars is nummer twee, en nummer drie daar moet ik over nadenken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:33 schreef UIO_AMS het volgende:
D'r staan mij iets te veel namen. Gok op Midfield General. Omdat dat kennelijk de Skint big cheese is.
ah, je bent bekend met internationale luchthavencodesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:38 schreef timbob het volgende:
Quito-Amsterdam (UIO_AMS dus) + 1
quote:A fusion of his own light reggae singing, urban-contemporary production qualities, and mid-tempo trip-hop rambling, Finley Quaye's debut album is an enjoyable effort. Particularly impressive is the range of Quaye's voice, from a distinctive high tenor to barely audible whispering. In fact, the only problem with Maverick a Strike is the singer's lack of emotion; even while his voice stretches out on the highlight, "I Need a Lover," it doesn't appear as though he cares much about the song.
hehequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:50 schreef UIO_AMS het volgende:
dat is wel erg rap
Timbob + 1
had nog een aparte review van AMG klaar staan:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:57 schreef bukgeit het volgende:
Earhta Kitt? Daar heb ik laatst nog twee bloemkolen van gekocht.
goed gegokt!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gok op Charles Aznavour
hehequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:32 schreef lubje25 het volgende:
aha, Jocelyn Brown
ik shake ontkennend mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef Berkery het volgende:
Long Tall Ernie & the shakers?
10 jaar te laat, blues en van eigen bodemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:50 schreef Berkery het volgende:
Jaren '70, rock, brits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |