Hmmm.... Niet best dus... Nou ja, ik merk het wel, de snackbar is honderd meter lopen. Lekker: krokketjes met rode kool, aardappelpuree en appelmoes...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:23 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik heb wel eens gedaan met minder gemarmerd vlees, enne het was stug, droog en niet zo lekker...![]()
Maar misschien dat het bij jullie niet zo hoeft te zijn.
Die vind ik vrij duur voor wat ie biedt, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:44 schreef Chielus het volgende:
Je hebt daar best makkelijke pakken van Koopmans voor hartige taarten van, die lukken bij mij altijd (al maak ik die nooit met aardappelen.
Jij gebruikt wel bladerdeeg?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vind ik vrij duur voor wat ie biedt, eerlijk gezegd
Bladerdeeg als ik haast heb, maar meestal zelf makenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij gebruikt wel bladerdeeg?
Ik heb ook al gezien dat het helemaal niet zo moeilijk is het deeg zelf te maken.
Sorry, ik bedoelde dat ik meestal zonder boodschappen lijst naar de supermarkt ga.......quote:
Ik zou persoonlijk voor de eieren gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:27 schreef Oblivion het volgende:
Ah, dan kom je altijd duurder uit...![]()
Vraagje aan een ieder: Nu ga ik quiche maken, heb een vulling van spekjes aardappels uitje knoflook en champigons.
Wat moet ik daar overheen gooien? Geklopte eieren? Koksroom?
Ik lees teveel verschillende dingen en het is verwarrend...![]()
Ga je dan ook Pics posten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:47 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb 3 eieren, koksroom en halve boursin erin gedaan....
Maar kijken wat eruit komt...![]()
Idd wil hem wel eens proberen ga zo mijn eerste glas nemenquote:
De quiche die wij gemaakt hadden was ook erg lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef Oblivion het volgende:
*burp.... Excuses.... Was heerlijk, de quiche en heel goed gelukt!
Mijn eerste keer...![]()
Dat weet ik maar dat is ook niet erg maar dan kan ik de ontwikkelingen in dat topic volgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef Oblivion het volgende:
Ow en Martijn, ik verwijder TVP he? Dat het je het weet, Hij blijft wel in je active's staan/![]()
Oke wakker worden danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef Oblivion het volgende:Voor pruimenwijn kan je me wakker maken...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |