Vandaag precies 4 maanden.. Dus ik trakteer op tompoucenquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vandaag precies 4 maanden.. Dus ik trakteer op tompoucen
[afbeelding]
Dankquote:
Hier nog eentje die gaat slapen!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dank
Tis hier bedtijd... Trusten iedereen
`quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:46 schreef shredder het volgende:
[..]
Truffelpate, waar heb je die vandaan gehaald.Heeft het echt een typische truffelsmaak of niet? Kheb het nooit gegeten, maar wel van gehoord.
Mmmm, ga dadelijk even kijken dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:09 schreef Chielus het volgende:
Komt van de appie heijn, die hebben ze nu speciaal voor pasen, is verder niet echt heel bijzonder, jij proeft een vleugje truffel erwel doorheen,
Morge Karper waar ben je klaar voor?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:02 schreef karper het volgende:
pakt een tompouce
lekker lekker. ben er klaar voor!
zit in speciale zilveren ovale bakjes (weet je waar je naar moet zoeken)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mmmm, ga dadelijk even kijken dan.![]()
![]()
Oke dank je. Wordt straks langs de AH en de Tokoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
zit in speciale zilveren ovale bakjes (weet je waar je naar moet zoeken)
En wat voor saus ga je er dan bij doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:17 schreef Oblivion het volgende:
jA, zoiets.
Hij wilde kippenstukjes, en wel van de MAC, maar ik heb mijn buik vol van de mac...![]()
Dus kippenstukjes, door het ei halen, en panneermeel?
Wat is nog meer leuk voor kids?
Je hebt daar best makkelijke pakken van Koopmans voor hartige taarten van, die lukken bij mij altijd (al maak ik die nooit met aardappelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:30 schreef Oblivion het volgende:
Ik wilde eigenlijk helemaal niks frituren...![]()
En meneer vroeg expleciet om kippenvlees.... Hij is 4 en een half...![]()
Zat te denken aan een quiche met aardappels en groente?
Alleen heb ik daar geen kaas van gegeten...![]()
En brengen ze mee wat je hoopt?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:49 schreef Oblivion het volgende:
De heren zijn zelf hun potje aan het kopen nu.
Dat is makelijk. Ik ga meestal zijn blaadje naar de supermarkt!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:08 schreef Oblivion het volgende:
Ze brengen altijd mee wat er op het blaadje staat, misschien wel iets meer, maar zeker nooit wat minder...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |