Ja, maar te teut is ook niet goed maar ben er nu weg van.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En je wordt zo lekker teut van plumwijn...![]()
Truste en veel succes! Gaat gewoon goed komen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:08 schreef Drive-r het volgende:
Slapieslapie, morgen om kwart over vijf weer op... zit weer in het ritme van de 100-urige werk/tentamen-week, kutzooi....
lijkt me geen hele stomme vraag, als iemand dat per ongeluk gemist heeft hoor..quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:11 schreef Drive-r het volgende:
Lees terug -> Toko en Japan
Ik kan 'm halen bij de toko in Zeist.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar koop je dat plumwijn en waar komt het oorspronkelijk vandaan? Lijkt me ook weleens wat!
Goed hoor, drukke dag gehad maar wel een leuke dag!quote:
Zoet als in Samos-wijn-zoet? Dat vind ik op zijn tijd namelijk heeerlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kan 'm halen bij de toko in Zeist.
Dus als je een grote toko in de buurt hebt, lijkt het me wel dat je het daar kan krijgen, maar let op, is harstikke zoete wijn he?![]()
En ja is Japanse wijn, dessert wijn, volgens mij?
Was ook niet lullig bedoeld, ik gaf gewoon antwoordquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lijkt me geen hele stomme vraag, als iemand dat per ongeluk gemist heeft hoor..
zo kwam t wel overquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld, ik gaf gewoon antwoord![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed hoor, drukke dag gehad maar wel een leuke dag!
Had mijn eerste officiële werkdag waar ik eerst stage heb gelopen.
Meteen ruziënde echtparen in de behandelkamer![]()
*kuch zou het sporten maar even 3 weekjes aan de kant zetten.."?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:13 schreef Drive-r het volgende:
Oh, ik ben niet zo'n stresskip. Vind dit soort periodes altijd wel oke, moet alleen in ritme komen. Het is nu drie weken lang alleen werken/sporten/snelle hap/studie/4 uur slaap/studie/sport/etc.... Haal ik het niet, dan dikke pech. Met de dingen die ik ernaast doe ben ik blij met alles wat ik haal. Momenteel lukt het nominaal en ben ik in de wolken, maar het kost de nodige moeite.... Wel zin in stage....
Euh, die ken ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zoet als in Samos-wijn-zoet? Dat vind ik op zijn tijd namelijk heeerlijk!![]()
Grote toko in de buurt... even denken, er zit vast wel ergens een toko die dat heeft.
Ik heb ze maar even naar maatschappelijk werk doorverwezenquote:
Doeg!quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar te teut is ook niet goed maar ben er nu weg van.
Some people have all the luck...quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even naar maatschappelijk werk doorverwezen![]()
Maar wel leuk hoor, beetje de ergotherapeut spelen en dik betaald krijgen(en ik ben nog niet eens afgestudeerd)
Godsamme ik klink als mijn moeder....quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch zou het sporten maar even 3 weekjes aan de kant zetten.."?
Wat beter eten, dan heb je ook meer energie om te leren, lijkt me.![]()
4 uur slapen per nacht voor 3 weken lang is niet goed...![]()
en terechtquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Godsamme ik klink als mijn moeder....![]()
Samos, Griekse zoete (dessert)wijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh, die ken ik niet
Dit is pruimenwijn, zonder bittere afdronk...![]()
Mijn wijn!
![]()
Yup. Niet sporten is geen optie, ik moet hard trainen voor toerskiën. Daarnaast slaap ik altijd lekker en krijg ik juist energie van het sporten. Vier tot vijf uur slaap is best prima, ik moet alleen oppassen met de klap om vier/vijf uur in de middag. Dan probeer ik dus altijd direct te gaan sporten, dan onderdruk ik hem meestal goed. Alles volplannen werkt voor mij persoonlijk gewoon prima, dan blijf ik gaan en dat is ook nodig....quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Godsamme ik klink als mijn moeder....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |