Ik mis Benjamin, en hij is (net zoals de rest van de GTST-ertjes) geflopt want zijn SBS6 programma gaat van de buis af.quote:
Je vergeet de W trouwensquote:Op zondag 20 maart 2005 00:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik mis Benjamin, en hij is (net zoals de rest van de GTST-ertjes) geflopt want zijn SBS6 programma gaat van de buis af.
Ik zie Victoria Koblenko dat ook nog wel doen!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet de W trouwens
Maar hoezo is de rest ook geflopt dan? Het lijkt me toch dat Angela Schijf, Cas Jansen, Anthonie Kamerling, Isa Hoes, Reinout Oerlemans, Katja Schuurman, Georgina Verbaan enz enz enz .. een redelijke carrière hebben opgebouwd.
Gaat er bij Aukje van Ginneken, Chanella Hodge en Georgya Kwaye een belletje rinkelen?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet de W trouwens
Maar hoezo is de rest ook geflopt dan? Het lijkt me toch dat Angela Schijf, Cas Jansen, Anthonie Kamerling, Isa Hoes, Reinout Oerlemans, Katja Schuurman, Georgina Verbaan enz enz enz .. een redelijke carrière hebben opgebouwd.
Ik kan me echt niet voorstellen dat die Gladys in GTST zat, die voegde echt totaaal niks toe.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat er bij Aukje van Ginneken, Chanella Hodge en Georgya Kwaye een belletje rinkelen?![]()
Aha.. dus omdat het bij een paar niet lukt is het bij "de rest van de gtst erwtjes" dus niet gelukt?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat er bij Aukje van Ginneken, Chanella Hodge en Georgya Kwaye een belletje rinkelen?![]()
Er zijn er nog veel meer hoor. Ik kan nu alleen even niet op namen komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha.. dus omdat het bij een paar niet lukt is het bij "de rest van de gtst erwtjes" dus niet gelukt?
Je snapt het blijkbaar niet helemaal. Er zijn zeker 7 of 8 voorbeelden te noemen van ex gtst acteurs/actrices die wel degelijk een goede tot zeer goede carrière hebben opgebouwd. GTST is juist een enorme "broedplaats" gebleken voor talent. Dan kun je dus met geen mogelijkheid meer zeggen dat 'de REST van de gtst erwtjes' ook is geflopt.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel meer hoor. Ik kan nu alleen even niet op namen komen.![]()
Al die newbies gebruiken GTST als een opstapje, dat moet niet gebeuren. Ik had altijd gedacht dat Aukje van Ginneken dat niet zou doen, wel dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je snapt het blijkbaar niet helemaal. Er zijn zeker 7 of 8 voorbeelden te noemen van ex gtst acteurs/actrices die wel degelijk een goede tot zeer goede carrière hebben opgebouwd. GTST is juist een enorme "broedplaats" gebleken voor talent. dan kun je dus met geen mogelijkheid meer zeggen dat 'de REST van de gtst erwtjes' ook is geflopt.
Dat zit er zeer zeker in. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze zo enorm goed Nederland spreekt trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zie Victoria Koblenko dat ook nog wel doen!
Dat snap ik, maar je had het dus zeer ten onrechte over het floppen van alle GTST sterren. Daar ging het even om. Misschien dat veel van de huidige gtst kijkers niet eens weten dat Reinout, Katja, Anthonie, Isa, Georgina, Angela, Cas enz enz ... in GTST zijn begonnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Al die newbies gebruiken GTST als een opstapje, dat moet niet gebeuren. Ik had altijd gedacht dat Aukje van Ginneken dat niet zou doen, wel dus.Ik wil gewoon die oude jongeren terug, die er vaak 10 jaar inzaten en niet een jaartje zoals; Pascal, Tracy, Milan etc.
![]()
Ja en nou ook in dood eind! Je merkt op zich helemaal geen accent russisch in haar stem.Knap!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zit er zeer zeker in. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze zo enorm goed Nederland spreekt trouwens.
Ze speelt trouwens ook in "Stille Nacht", waarin ze een zeer sterke rol speelt.
Nou, als je niet weet dat Arnie Reinout Oerlemans is, dan ben je geen Nederlander. Ik ken je trouwens helemaal niet, volg je GTST echt vast?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je had het dus zeer ten onrechte over het floppen van alle GTST sterren. Daar ging het even om. Misschien dat veel van de huisige gtst kijkers niet eens weten dat Reinout, Katja, Anthonie, Isa, Georgina, Angela, Cas enz enz ... in GTST zijn begonnen.
Nee die zijn zo groot geworden dat je niet door hebt dat ze ook eerst klein zijn begonnen bij GTST.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je had het dus zeer ten onrechte over het floppen van alle GTST sterren. Daar ging het even om. Misschien dat veel van de huisige gtst kijkers niet eens weten dat Reinout, Katja, Anthonie, Isa, Georgina, Angela, Cas enz enz ... in GTST zijn begonnen.
Ik noem Cas Jansen niet echt groot hoor, ookal acteertie zeer goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee die zijn zo groot geworden dat je niet door hebt dat ze ook eerst klein zijn begonnen bij GTST.
Ik kijk GTST sinds 2000 ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik kijk altijd mee, zoals velen dat zeggen
Wel heb ik het al sinds 1990 regelmatig gezien. Soms ben ik afgehaakt... om dan een seizoen later weer te kijken.
Als je Arnie zegt,zeg je meteen Reinout,maar andersom weet ik niet of iemand dat zo snel zegt.Als iemand Reinout noemt zeg ik meteen Pulse of Eyeworks,maar als iemand bv Lieke van Lexmond zegt zeg ik meteen GTST!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, als je niet weet dat Arnie Reinout Oerlemans is, dan ben je geen Nederlander. Ik ken je trouwens helemaal niet, volg je GTST echt vast?![]()
Ja, dat heb ik ook. Ik vind Lieke trouwens erg goed als Charlie, maar ze is wel van een melige meid naar een bitch gegaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Als je Arnie zegt,zeg je meteen Reinout,maar andersom weet ik niet of iemand dat zo snel zegt.Als iemand Reinout noemt zeg ik meteen Pulse of Eyeworks,maar als iemand bv Lieke van Lexmond zegt zeg ik meteen GTST!
Vind ik ook. Maar ik heb toch liever Kim,Charlie en Hedwig als vriendinnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik vind Lieke trouwens erg goed als Charlie, maar ze is wel van een melige meid naar een bitch gegaan.![]()
Niet? Hij heeft toch al wat toppers achter zijn naam staan. Ik noem een Vet hard, De Dominee, Volle maan, Deadline, Lek ...quote:Op zondag 20 maart 2005 01:11 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik noem Cas Jansen niet echt groot hoor, ookal acteertie zeer goed.![]()
Volle maan en Costa waren mischien leuk, maar het zijn gewoon breezerfilms.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft toch al wat toppers achter zijn naam staan. Ik noem een Vet hard, De Dominee, Volle maan, Deadline, Lek ...
Ik vind Lieke op zich wel beter dan Aukje,maar Aukje was een gezelligere Charlie.Maar qua acteerwerk denk ik dat ik eerder de kant van Lieke kies.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik vind Lieke trouwens erg goed als Charlie, maar ze is wel van een melige meid naar een bitch gegaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |