abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:48:35 #151
12674 Rebelle
een, twee, drie
pi_26890014
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef cultheld het volgende:
Ik heb geen corps nodig voor een sociaal leven.
Nee voor een sociaal leven ga je naar Alanya...

Ben de vitaminepillen nog niet tegengekomen, is voor een beetje student wel essentieel! Het liefst in bruisvorm, dan komt er meteen wat water in het brakke lijf.
pi_26890102
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Rebelle het volgende:

[..]

Nee voor een sociaal leven ga je naar Alanya...

Ben de vitaminepillen nog niet tegengekomen, is voor een beetje student wel essentieel! Het liefst in bruisvorm, dan komt er meteen wat water in het brakke lijf.
Ja, jij gaat zeker nooit met je vrienden op vakantie, of heb je die niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26890237
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:01 schreef M1RR1E het volgende:

[..]

-Keer elkaar zoveel mogelijk? is dat iets onder studenten ofzo :S of snap ik hem gewoon niet.
-Neem geen vrouwen in huis Wat is dat nou voor onzin. Denk dat ze even ranzig zijn hoor, en naakte wijven zou mij dan weer niet zo boeien..
Oooh nee, geloof mij, vrouwen zijn ranzig en ze zeuren! Ik heb helaas een half jaar in een groot gemengd (dus man + vrouw) huis gewoond: hun kamertje was inderdaad meestal keurig, als in: alles van de Ikea, geurkaarsjes aan, je kent het wel, die hele mikmak. Ze zijn 20% van de maand chagrijnig, zijn wellicht smeriger op het toilet, zeuren over van alles en nog wat. Oké, het was niet bepaald een studentikoos huis waar ik toen een tijdje vertoeft heb, maar al met al konden ze niets anders dan zeuren met die zielige piepstemmetjes. Vrouwen moeten gewoon met elkaar in een hut gaan wonen, dan hebben de kerels ook geen last meer van die roze douchegordijntjes en gezeik over GTST.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:57:51 #154
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_26890253
1 tip.

Ga in een fatsoenlijke/echte studentenstad wonen.
Amsterdam, Utrecht, eventueel Groningen (of Leiden voor homo's); de rest zuigt onmetelijk
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:58:53 #155
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26890287
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:29:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:00:53 #156
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26890342

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:29:07 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:04:41 #157
95608 Speth
Rorschach
pi_26890464
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb er dus echt geen zin in om me aan te sluiten bij voormalige nerds die zich willen bewijzen door zo vaak mogelijk zo veel mogelijk bier te consumeren.

Ik ga dan liever in die tijd studeren en naar de sportschool en in het weekend met mijn echte vrienden stappen.

Ik heb geen corps nodig voor een sociaal leven.
En jij denkt dat je bij een jaarclub geen echte vrienden kan vinden?
pi_26890522
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef Speth het volgende:

[..]

En jij denkt dat je bij een jaarclub geen echte vrienden kan vinden?
Te geforceerd. Allemaal balletjes die tegen elkaar op proberen te drinken en vroeger de gepeste jongetjes van de klas waren. Daar kan ik me alleen maar aan ergeren; Sorry.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:11:20 #159
95608 Speth
Rorschach
pi_26890661
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Te geforceerd. Allemaal balletjes die tegen elkaar op proberen te drinken en vroeger de gepeste jongetjes van de klas waren. Daar kan ik me alleen maar aan ergeren; Sorry.
Beetje domme generalisatie.... Er zullen best wel een aantal stakker naar kakker figuren bij zitten, maar voor het overgrote merendeel gaat dat echt niet op. Het lullo gedrag kan je ook opvatten als zelfspot, dan is het leuk.
pi_26890994
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef Speth het volgende:

[..]

Beetje domme generalisatie.... Er zullen best wel een aantal stakker naar kakker figuren bij zitten, maar voor het overgrote merendeel gaat dat echt niet op. Het lullo gedrag kan je ook opvatten als zelfspot, dan is het leuk.
Ik kan er niks aan doen, maar ik kan me totaal niet identificeren met corpsballen.
Ik zit volgend jaar op fitness + kickboksen/voetbal, zij gaan voor hockey.
Ik ga naar de Asta, zij gaan naar studentenfeesten met brallende, bier drinkende studentes in houthakkers-overhemden.
Ik heb een hele grote vriendengroep, zij sluiten zich aan bij een corps om niet buiten de boot te vallen.
Dit zijn nog maar een paar verschillen die ik zo kan bedenken, maar dat is al reden genoeg om me te ergeren aan alles wat met een corps te maken heeft. Overigens heb ik geen hekel aan "gewone" studentenverenigingen zonder ontgroeningsgrapjes en verplichte kraagjes/truien. .
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:52:18 #161
95608 Speth
Rorschach
pi_26891995
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen, maar ik kan me totaal niet identificeren met corpsballen.
Ik ga naar de Asta, zij gaan naar studentenfeesten met brallende, bier drinkende studentes in houthakkers-overhemden.
Ik heb een hele grote vriendengroep, zij sluiten zich aan bij een corps om niet buiten de boot te vallen.
Dit zijn nog maar een paar verschillen die ik zo kan bedenken, maar dat is al reden genoeg om me te ergeren aan alles wat met een corps te maken heeft. Overigens heb ik geen hekel aan "gewone" studentenverenigingen zonder ontgroeningsgrapjes en verplichte kraagjes/truien. .
Houthakkersoverhemden?

Er wordt hier bij de Aclo (o.a door mij) heel wat afgefitness'ed onder studenten, ook door Vindi's.
pi_26892312
quote:

[..]

Hoe jij het stelt, is wel heel negatief. Vooral die grote vriendengroep tegenover corps om niet buiten de boot te vallen, is wat overdreven. Net of mensen die bij een corps zitten alleen maar sukkeltjes zijn die geen vrienden kunnen maken en daarom maar bij een corps zitten. Hoe jij erover praat, komt ook aardig over als: 'ik voel mij beter dan corpslui'. Dat maakt jou voor mij niet bepaald anders dan een typische corpsbal zoals jij die hier beschrijft.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:07:53 #163
73888 DIA
die ja .....
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:26:05 #164
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_26893223
quote:

[..]

Nou nou, een beetje minder generaliseren zou je sieren. Jij hebt geen zin in een corps en een ander wel so what.

Ik ken een aantal mensen van een corporale vereniging maar kan me niet vinden in het beeld dat jij van hen schetst.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_26893225
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_26893822
quote:

[..]

==edit==
laatmaar je bent het niet waard
pi_26893902
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tegen elkaar opdrinken? Ik hoor nooit iemand patsen over hoe veel en/of snel hij bier kan drinken, ook heb ik nog nooit iemand zijn "score" van die avond bij zien houden. Laat ik ook eens gaan generaliseren: dit in tegenstelling tot dat voetbalschorem welke op jonge leeftijd begonnen is met roken (dat is stoer), vermoedelijk een scooter heeft gehad (ook heel stoer) en, je raadt het al, zuipt omdat het stoer is...Stakker
quote:

[..]

Hoeft ook niet
quote:
Ieder zo z'n ding
quote:
Je bent student dus ga je naar studentenfeesten. Waarom? Omdat je medestudenten en vrienden er ook komen, bier er goedkoper is en de sfeer beter omdat er geen paupers (als in: locals, scholiertjes etc) te vinden zijn, dus hoogstwaarschijnlijk ook geen matpartijen
quote:
Nee, je wordt lid bij een studentenvereniging omdat je het maximale uit je studententijd wenst te halen; veel leuke goedkope feesten, mogelijkheid tot bestuursfuncties en commissiewerk waar jij en ook je mede-leden en vrienden wat aan hebben, studentikoze sfeer, na je studententijd terug blijft komen voor reünisten-borrels, etc.
quote:
Dit zijn nog maar een paar verschillen die ik zo kan bedenken, maar dat is al reden genoeg om me te ergeren aan alles wat met een corps te maken heeft.
Zoveel verenigingen telt de corpora niet hoor. Er is keuze genoeg, jij trekt iedere vereniging over 1 kam, terwijl er zo veel te vinden is. Zelfs voor boomknuffelaars en streng-gelovigen zijn er zat verenigingen te vinden
quote:
Overigens heb ik geen hekel aan "gewone" studentenverenigingen zonder ontgroeningsgrapjes en verplichte kraagjes/truien. .
Ik ben nog nooit verplicht geweest om met weet ik veel hoeveel kraagjes op de kroegvloeren te verschijnen, nog nooit heb ik verplicht een bepaalde trui moeten dragen. Weet je waarom men verenigingstruien draagt? Om dat te beantwoorden stel ik jou de vraag: waarom heb je een PSV usericon? Omdat je trots bent op "jouw" club natuurlijk! Deze redenering kun je terugkoppelen op het studentenverenigingsgebeuren. En dat is precies waar een "ontgroening", liever kennismakingstijd genoemt, om te doen is. De vereniging leren kennen, een band creëren met je jaar-/lichtingsgenoten en trots zijn op je vereniging. Ontgroeningen stellen niets voor en zijn er enkel voor bovengenoemde. Een studentensociëteit moet immers te onderscheiden blijven van de andere studentenkroegen.

Ik ga maar eens bier drinken, de kroeg gaat open en ik wil het piekuur niet missen

[ Bericht 6% gewijzigd door Meneer_Storm op 10-05-2005 20:49:15 (beter leesbaar, hoop ik) ]
pi_26894013
Trouwens, laten we maar onttopic blijven...:)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:32:10 #169
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26895295
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een vrouwenhuis lijkt me verschrikkelijk, net als een mannenhuis overigens. Ik denk dat een gemengd huis het gezelligst is. Je leert fatsoenlijk omgaan met verschillende mensen... iedereen heeft natuurlijk z'n voor- en nadelen, maar ik denk dat gemengd het gezelligst is. Je hebt niet constant van die zeikende of giechelende vrouwen, maar je hebt ook geen kerels die de hele dag lopen te boeren en te scheten en die overal een teringzooi van maken (waar vrouwen overigens ook goed zijn ).
Laat ik het zo zeggen, we zaten hier met 3 dames en 2 heren in huis. M'n buurman is verhuist en de dames moeten en zullen een nieuwe heer erin krijgen. En onder geen enkele voorwaarde een dame. Ze zien de bui ook al hangen geloof ik
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:39:51 #170
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26895498

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:29:07 ]
Zerg schreef:
pi_26895838
Wanneer je zin hebt in neuken en je in contact bent met een meid... zeg dan zo weinig mogelijk. Heb je eenmaal contact kun je d'r toch al naaien (want anders sprak ze niet met je), met alles wat je zegt verhoog je het risico dat je het verknalt.
Is het eenmaal zover; onthoud die naam. Er is niets pijnlijkers dan naar de WC te lopen bij haar thuis (na het neuken) en een huisgenoot tegenkomen die vraagt bij wie je bent en vervolgens geen idee hebben.
Zet bij telefoonnummers naast de naam ook iets opvallends van d'r. Rond de 10 meiden kun je nog onthouden, daarna begint het lastig te worden en heb je geen idee meer of miepje nu wel of niet de anale hoer was.
Vrienden delen alles; ook vrouwen. Heb je een goede wip gehad en zit er toch geen relatie in? Geef het nummer aan je clubgenoten zodat die ook nog even kunnen genieten.
pi_26895940
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef TYP het volgende:
Wanneer je zin hebt in neuken en je in contact bent met een meid... zeg dan zo weinig mogelijk. Heb je eenmaal contact kun je d'r toch al naaien (want anders sprak ze niet met je), met alles wat je zegt verhoog je het risico dat je het verknalt.
Is het eenmaal zover; onthoud die naam. Er is niets pijnlijkers dan naar de WC te lopen bij haar thuis (na het neuken) en een huisgenoot tegenkomen die vraagt bij wie je bent en vervolgens geen idee hebben.
Zet bij telefoonnummers naast de naam ook iets opvallends van d'r. Rond de 10 meiden kun je nog onthouden, daarna begint het lastig te worden en heb je geen idee meer of miepje nu wel of niet de anale hoer was.
Vrienden delen alles; ook vrouwen. Heb je een goede wip gehad en zit er toch geen relatie in? Geef het nummer aan je clubgenoten zodat die ook nog even kunnen genieten.
"Leuke" studententip
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26896079
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:52 schreef Avani het volgende:

[..]

"Leuke" studententip
als je je naam nu alvast zegt, hoef ik straks geen moeite te doen om hem te onthouden.
pi_26898209
haha sjonge zeg
Delivered without an information leaflet
pi_26898349
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef Avani het volgende:

[..]

Hoe jij het stelt, is wel heel negatief. Vooral die grote vriendengroep tegenover corps om niet buiten de boot te vallen, is wat overdreven. Net of mensen die bij een corps zitten alleen maar sukkeltjes zijn die geen vrienden kunnen maken en daarom maar bij een corps zitten. Hoe jij erover praat, komt ook aardig over als: 'ik voel mij beter dan corpslui'. Dat maakt jou voor mij niet bepaald anders dan een typische corpsbal zoals jij die hier beschrijft.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar vaak sluiten de kraagjes en stakkers zich aan bij een corps.
Ik voel me verder niet beter dan corpsballen; Ik kan me er alleen niet mee identificeren.
Vooral het elitaire gehalte dat inherent is aan corpsballen stoort me enorm .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')