Het leuke aan doordrinken zijn de situaties die ontstaan als je helemaal naar de tyfus bent, dat is de volgende dag juist lachenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn er ook studenten die niet zoveel zuipen?. Biertje op zn tijd vind ik lekker/gezellig maar dat echte doordrinken hoeft van mij niet meer
. Heb toch zo'n hekel aan de volgende dag. (en nee water helpt niet helemaal)
Dat heb ik zat keer meegemaakt toen ik 16/17 was, nu zie ik de lol er niet meer van in.(toen ook niet, de volgende dag). Ik kan nu genoeg lol hebben met een beperkt aantal biertjes. Scheelt me nog geld ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:45 schreef Speth het volgende:
[..]
Het leuke aan doordrinken zijn de situaties die ontstaan als je helemaal naar de tyfus bent, dat is de volgende dag juist lachen
Een vaak onderschat punt. De uitpuilende toilet-pedaalemmertjes zijn legendarischquote:Die zijn vaak ranziger dan kerels en appreciëren het ook niet als er posters van naakte wijven op de wc worden gehangen.
Let wel dat sommige tips geslachtgebonden zijnquote:
Daar heb je vrouwelijke huisgenoten voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Een vaak onderschat punt. De uitpuilende toilet-pedaalemmertjes zijn legendarisch![]()
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Let wel dat sommige tips geslachtgebonden zijn
Ik wil de situatie niet oplossen, ik wil dat hij niet ontstaatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Let wel dat sommige tips geslachtgebonden zijn
[..]
Daar heb je vrouwelijke huisgenoten voor.
Offtopic: mannelijke feminist?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik wil de situatie niet oplossen, ik wil dat hij niet ontstaat
Ah wacht, ik lees net de originele quote in z'n geheelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik wil de situatie niet oplossen, ik wil dat hij niet ontstaat
quote:
Ik kan niet echt zeggen dat ik het er mee eens ben, maar vooruit ik ga er niet op in.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vrouwen hebben lange tijd alleen maar de lusten van de emancipatie opgeeist. Ik ben ervoor om zowel de lusten als de lasten gelijk te trekken Dus geen gezeik dat "je liever thuis bij de kinderen blijft" en dat "banden plakken mannenwerk is". Vrouwen zijn volwaardige wezens en dienen zich dus ook zo te gedragen. Keerzijde is wel dat ik m'n eigen hemden zal moeten strijken.
Maargoed, offtopic enzo
Je bevestigt al m'n vooroordelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:26 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
helemaal mee eens maar.....vruchtensap heb je toch geen vruchtensap in huisvolgens ip 1
[..]
liever een vol huis met coprsballen dan 1 huisgenoot met enorme vooroordelen
helemaal nix mis mee met corpsballen.....vooral als je er zelf eentje bent![]()
ik probeer er zelf ook wat aan toe te pleuren![]()
----- Als je vroeg uit je bed moet na een lange avond en je hebt een hoofdpijn van hier tot Madrid dan kun je best een paar biertjes tegen de kater nemen vooral als je Hoorcollege hebt. Word je een beetje aangeschoten van maar het is goed voor je maagflora(schijnt)
----- Trek altijd je lelijkste en meest vieze outfit aan wanneer je naar je ouders toe gaat. Als je dat een aantal keer doet gaan ze echt geloven dat je geen geld hebt en krijg je wellicht wat van hun.
----- Leer je het gewoonte aan om als je kneittertjelam naar bed gaat altijd liter water je maag in pompen. Dit helpt zo onwijs tegen de kater. Bij mij is het zo aangeleerd, dat ook al was ik zoo lam dat ik geen idee heb wat ik allemaal gedaan heb drink ik altijd veel water voordat ik mn nest inkruip. Scheelt onwijs.
----- Doe zo min mogelijk je kamer op slot. Huisgenoten gaan dan denken dat je daar iets hebt wat zij niet mogen zien. En ook als je aan het rukken bent en ze je betrappen is het voor hun meestal veel erger dan voor jou, alhoewel dat verschilt ook wel (bij mij thuis komen we regelmatig binnenstormen terwijl andere bezig zijn, ja schijt eraan, boeiend)
----- Voor jongens : neuk zo veel mogelijk meisjes. Neuken is fijn. Voor meisjes: neuk zo weinig mogelijk jongens. Anders ben je een slet. In omgekeerde gevallen sta je zeker met een rood hoofd tijdens je afstudeerlied.
Vooroordelen zijn er om bevestigd te worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bevestigt al m'n vooroordelen.
Ik zal nooit en te nimmer aansluiting zoeken bij corpskwallen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bevestigt al m'n vooroordelen.
Ik zal nooit en te nimmer aansluiting zoeken bij corpskwallen.
jouw huisgenoten mogen jou nog?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:37 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
ik ben geen corpsbal, ik zit niet eens bij een corps
maar vooruit, jouw vooroordelen zijn dus bevestigd. mooi. wat waren je voordelen eigenlijk??
---- als je huisgenoot zijn bed tegen het verwarming aan heeft staan en als je savonds thuiskomt en hij in een lekker ritme zit te bammen op zijn kamer zodat jij van het lwaaai niet kan slapen pak een groot pan en ga tegen het ritme op het verwarming tikken. Hij wordt helemaal gek, bed staat over 2 dagen aan de andere kant van zijn kamer.
---- voor het eten drink je bier, tijdens het eten drink je bier, na het eten drink je genoeg koffie en ga je weer aan bier. zo gaat t bij ons iig
en ja inderdaad hier worden heel veel tips gegeven over bierzuipenmaar dat komt omdat het de meest voor de hand liggende onderwerp is die alle studenren gemeen hebben.
![]()
Ik heb er dus echt geen zin in om me aan te sluiten bij voormalige nerds die zich willen bewijzen door zo vaak mogelijk zo veel mogelijk bier te consumeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:37 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
ik ben geen corpsbal, ik zit niet eens bij een corps
maar vooruit, jouw vooroordelen zijn dus bevestigd. mooi. wat waren je voordelen eigenlijk??
---- als je huisgenoot zijn bed tegen het verwarming aan heeft staan en als je savonds thuiskomt en hij in een lekker ritme zit te bammen op zijn kamer zodat jij van het lwaaai niet kan slapen pak een groot pan en ga tegen het ritme op het verwarming tikken. Hij wordt helemaal gek, bed staat over 2 dagen aan de andere kant van zijn kamer.
---- voor het eten drink je bier, tijdens het eten drink je bier, na het eten drink je genoeg koffie en ga je weer aan bier. zo gaat t bij ons iig
en ja inderdaad hier worden heel veel tips gegeven over bierzuipenmaar dat komt omdat het de meest voor de hand liggende onderwerp is die alle studenren gemeen hebben.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |