abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 23:45:07 #126
95608 Speth
Rorschach
pi_26870158
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn er ook studenten die niet zoveel zuipen? . Biertje op zn tijd vind ik lekker/gezellig maar dat echte doordrinken hoeft van mij niet meer . Heb toch zo'n hekel aan de volgende dag. (en nee water helpt niet helemaal)
Het leuke aan doordrinken zijn de situaties die ontstaan als je helemaal naar de tyfus bent, dat is de volgende dag juist lachen
pi_26870213
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:45 schreef Speth het volgende:

[..]

Het leuke aan doordrinken zijn de situaties die ontstaan als je helemaal naar de tyfus bent, dat is de volgende dag juist lachen
Dat heb ik zat keer meegemaakt toen ik 16/17 was, nu zie ik de lol er niet meer van in.(toen ook niet, de volgende dag). Ik kan nu genoeg lol hebben met een beperkt aantal biertjes. Scheelt me nog geld ook.

Maarja ik zal dan wel geen "echte" student zijn ofzo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:06:55 #128
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_26870736
Een handige tip: zeg tegen vriendn die langs komen om bier (lees Grolsch) te zuipen dat ze maar een kratje mee moeten nemen! scheelt je een hoop geld en het smaakt ook nog eens prima
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_26870829
Hier heb ik even een tvp nodig.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:12:47 #130
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26870843
quote:
Die zijn vaak ranziger dan kerels en appreciëren het ook niet als er posters van naakte wijven op de wc worden gehangen.
Een vaak onderschat punt. De uitpuilende toilet-pedaalemmertjes zijn legendarisch
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:13:30 #131
95608 Speth
Rorschach
pi_26870860
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:12 schreef Avani het volgende:
Hier heb ik even een tvp nodig.
Let wel dat sommige tips geslachtgebonden zijn
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een vaak onderschat punt. De uitpuilende toilet-pedaalemmertjes zijn legendarisch
Daar heb je vrouwelijke huisgenoten voor.
pi_26870902
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Speth het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gezien. Daar lees ik wel overheen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:16:45 #133
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26870930
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Speth het volgende:

[..]

[..]

Daar heb je vrouwelijke huisgenoten voor.
Ik wil de situatie niet oplossen, ik wil dat hij niet ontstaat
Vampire Romance O+
pi_26871036
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Offtopic: mannelijke feminist?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:25:35 #135
95608 Speth
Rorschach
pi_26871102
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ah wacht, ik lees net de originele quote in z'n geheel

Het klopt trouwens dat vrouwelijke huisgenootjes ranziger zijn. Hun eigen kamers zijn schoner, maar de lucht op de wc wordt er niet beter op.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:27:39 #136
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26871146
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:22 schreef Avani het volgende:

[..]

Offtopic: mannelijke feminist?

Vrouwen hebben lange tijd alleen maar de lusten van de emancipatie opgeeist. Ik ben ervoor om zowel de lusten als de lasten gelijk te trekken Dus geen gezeik dat "je liever thuis bij de kinderen blijft" en dat "banden plakken mannenwerk is". Vrouwen zijn volwaardige wezens en dienen zich dus ook zo te gedragen. Keerzijde is wel dat ik m'n eigen hemden zal moeten strijken.

Maargoed, offtopic enzo
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:30:31 #137
95608 Speth
Rorschach
pi_26871212
quote:
Vrouwen zijn volwaardige wezens
Huh?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:39:09 #138
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_26871383
*Zorg dat je een kamer in het huis met balkon hebt. Dat scheelt ruimte in de koelkast voor pils. Met name in de winter. Tevens dient het als bbq stek, rotzooi hoek en powerbronsstek.
*Zorg dat je zaken als macaroni, rijst etc goed opbergt. Je kan het nog wel eens op je vloer vinden.
*Zorg dat je suiker en zout strikt gescheiden houdt. Zout in je koffie en suiker op je patat is niet echt aan te raden
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_26871390
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:27 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Vrouwen hebben lange tijd alleen maar de lusten van de emancipatie opgeeist. Ik ben ervoor om zowel de lusten als de lasten gelijk te trekken Dus geen gezeik dat "je liever thuis bij de kinderen blijft" en dat "banden plakken mannenwerk is". Vrouwen zijn volwaardige wezens en dienen zich dus ook zo te gedragen. Keerzijde is wel dat ik m'n eigen hemden zal moeten strijken.

Maargoed, offtopic enzo
Ik kan niet echt zeggen dat ik het er mee eens ben, maar vooruit ik ga er niet op in.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:39:54 #140
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26871399
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:30 schreef Speth het volgende:

[..]

Huh?
Ja, het schijnt
Vampire Romance O+
pi_26871585
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:26 schreef telamomtepoepn het volgende:

[..]

helemaal mee eens maar.....vruchtensap heb je toch geen vruchtensap in huis volgens ip 1
[..]

liever een vol huis met coprsballen dan 1 huisgenoot met enorme vooroordelen
helemaal nix mis mee met corpsballen.....vooral als je er zelf eentje bent

ik probeer er zelf ook wat aan toe te pleuren
----- Als je vroeg uit je bed moet na een lange avond en je hebt een hoofdpijn van hier tot Madrid dan kun je best een paar biertjes tegen de kater nemen vooral als je Hoorcollege hebt. Word je een beetje aangeschoten van maar het is goed voor je maagflora(schijnt )

----- Trek altijd je lelijkste en meest vieze outfit aan wanneer je naar je ouders toe gaat. Als je dat een aantal keer doet gaan ze echt geloven dat je geen geld hebt en krijg je wellicht wat van hun.

----- Leer je het gewoonte aan om als je kneittertjelam naar bed gaat altijd liter water je maag in pompen. Dit helpt zo onwijs tegen de kater. Bij mij is het zo aangeleerd, dat ook al was ik zoo lam dat ik geen idee heb wat ik allemaal gedaan heb drink ik altijd veel water voordat ik mn nest inkruip. Scheelt onwijs.

----- Doe zo min mogelijk je kamer op slot. Huisgenoten gaan dan denken dat je daar iets hebt wat zij niet mogen zien. En ook als je aan het rukken bent en ze je betrappen is het voor hun meestal veel erger dan voor jou, alhoewel dat verschilt ook wel (bij mij thuis komen we regelmatig binnenstormen terwijl andere bezig zijn, ja schijt eraan, boeiend )

----- Voor jongens : neuk zo veel mogelijk meisjes. Neuken is fijn. Voor meisjes: neuk zo weinig mogelijk jongens. Anders ben je een slet. In omgekeerde gevallen sta je zeker met een rood hoofd tijdens je afstudeerlied.
Je bevestigt al m'n vooroordelen.

Ik zal nooit en te nimmer aansluiting zoeken bij corpskwallen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26871663
Bier op het balkon is prima te doen, inderdaad. Handig als je een klein koelkastje hebt, zoals ik.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:52:58 #143
95608 Speth
Rorschach
pi_26871667
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vooroordelen zijn er om bevestigd te worden.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:37:34 #144
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26876443
Geweldig topic
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:47:16 #145
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26876691
> Ga nooit met een lege maag naar de supermarkt. Je komt naar buiten met allemaal meuk die je niet nodig had.
> Grootverbruikproducten haal je bij de Aldi
> Klagen over geluidsoverlast is not done. In plaats daarvan kun je je beter in het overlastveroorzakende feestje mengen
> Als je "even met zn 3en" een terrasje gaat pakken, zit je er de hele middag en binnen een uur met minstens tien man.
> Op pizza's zit ook groente
> Kies een huis met de volgende voorzieningen binnen handbereik: supermarkt, cafetaria/pizzatent, slijter, glasbak, bushalte, park
pi_26879672
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik ben geen corpsbal, ik zit niet eens bij een corps
maar vooruit, jouw vooroordelen zijn dus bevestigd. mooi. wat waren je voordelen eigenlijk??

---- als je huisgenoot zijn bed tegen het verwarming aan heeft staan en als je savonds thuiskomt en hij in een lekker ritme zit te bammen op zijn kamer zodat jij van het lwaaai niet kan slapen pak een groot pan en ga tegen het ritme op het verwarming tikken. Hij wordt helemaal gek, bed staat over 2 dagen aan de andere kant van zijn kamer.

---- voor het eten drink je bier, tijdens het eten drink je bier, na het eten drink je genoeg koffie en ga je weer aan bier. zo gaat t bij ons iig

en ja inderdaad hier worden heel veel tips gegeven over bierzuipen maar dat komt omdat het de meest voor de hand liggende onderwerp is die alle studenren gemeen hebben.
dikke nerd
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:40:25 #147
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26879751
> in de winter kan het bier best naar buiten (balkon oid) en de koelkast op halve kracht... scheelt weer op de energierekening
(je moet alleen af en toe even een laag sneeuw van je bier af kloppen en als het écht koud is moet je ze soms iets eerder ter ontdooiing naar binnen halen

> als je een feestje hebt: opblaaszwembad in de tuin, bier er in. levert tevens hilarische momenten op als iedereen zat is en er, al dan niet vrijwillig, indondert
pi_26881213
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:37 schreef telamomtepoepn het volgende:

[..]

maar vooruit, jouw vooroordelen zijn dus bevestigd. mooi. wat waren je voordelen eigenlijk??

---- als je huisgenoot zijn bed tegen het verwarming aan heeft staan en als je savonds thuiskomt en hij in een lekker ritme zit te bammen op zijn kamer zodat jij van het lwaaai niet kan slapen pak een groot pan en ga tegen het ritme op het verwarming tikken. Hij wordt helemaal gek, bed staat over 2 dagen aan de andere kant van zijn kamer.

---- voor het eten drink je bier, tijdens het eten drink je bier, na het eten drink je genoeg koffie en ga je weer aan bier. zo gaat t bij ons iig

en ja inderdaad hier worden heel veel tips gegeven over bierzuipen maar dat komt omdat het de meest voor de hand liggende onderwerp is die alle studenren gemeen hebben.
jouw huisgenoten mogen jou nog?
pi_26889781
Naar aanleiding van de reacties van mannelijke studenten die het blijkbaar beter vinden in een mannelijk studentenhuis, vraag ik me af of dat onder vrouwen ook zo is?
M.a.w. Kun je als vrouwelijke studente beter in een vrouwelijk huis of een gemengd huis wonen? en waarom?
pi_26889899
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:37 schreef telamomtepoepn het volgende:

[..]

Ik heb er dus echt geen zin in om me aan te sluiten bij voormalige nerds die zich willen bewijzen door zo vaak mogelijk zo veel mogelijk bier te consumeren.

Ik ga dan liever in die tijd studeren en naar de sportschool en in het weekend met mijn echte vrienden stappen.

Ik heb geen corps nodig voor een sociaal leven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')