zo herkenbaarquote:Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef SuperWeber het volgende:
Goed een paar tips van een doorgewinterde student (die btw op zijn eind loopt)Je hebt 3 soorten drinken in huis 1. Water, 2. Koffie 3. Bier. Meer is niet nodig
Potten dan, wat jij wilt.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Glazen? Studenten drinken niet uit glazen..
Johquote:Op zondag 20 maart 2005 00:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat zijn twéé woorden. Waar studeer je?
Je kan hier ook niet even normaal een topic openen he. Wat is dit nou weer voor onnozele reactie. Gaat mij meer om wat leuke anekdotes of andere dingen die mensen mee hebben gemaakt. Dat gejank altijd van die topic verneukers.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Anders ben je even lekker trots op het feit dat je aan het studeren bent. Ik studeer ook, maar nee ik loop er niet mee te koop.
Hehe mooi. Vooral die laatste doet me aan een paar hele nare dingen denkenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef SuperWeber het volgende:
Goed een paar tips van een doorgewinterde student (die btw op zijn eind loopt)Je hebt 3 soorten drinken in huis 1. Water, 2. Koffie 3. Bier. Meer is niet nodig In het geval dat je geen bier lust, leer dit maar drinken goedkopere alcohol bestaat niet Ga veel naar feestjes (goedkoop/gratis bier is nooit weg) Water drinken voor je gaat slapen na een feestje is een goed anti-kater middel, zorg ook voor een gevulde maag... Dit absorbeert... Mocht je toch een kater hebben drink veel vruchtensap, ondanks dat je dit niet in huis hebt, is dit de beste methode om van je kater af te komen Schoonmaken is onzin, je huisgenoten maken er toch weer een puinbende van, en boven de 360 graden gaat alles wel dood (ondanks dat de producten van die bacterien/schimmels nog wel schadelijk kunnen zijn) Recycle zoveel mogelijk shit. Borden, glazen, bestek, whatever. Dat scheelt afwas. Vroeg of laat moet je dit doen. Maar zo lang mogelijk uitstellen is ok. Ook bier van de Aldi is best te drinken EN GOEDKOOP!! Vrouwen komen met hetzelfde doel als jij in de kroeg (vooral doordeweeks) Scoren idd... Ben je kansloos?? In dat geval ga je naar een kotskroeg waar iedereen dronken is. Dan hebben de vrouwen dat ook niet meer door en kun je alsnog scoren... College is onzin... De lesstof staat ook wel in je boek... Inleverdata zijn om overschreden te worden "Pieken op het juiste moment" is belangrijk...
And last but not least...Vrouwen zijn nog smeriger (en gemener) dan mannen... Neem dit van mij aan, ik spreek uit ervaring!!
I'm with him! Zoveel mogelijk uren slaap in een dag proberen te proppen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:00 schreef T1andonly het volgende:
Slapen, dat is de tip...veel en lang
Zou je wel moeten doen.... studeren is namelijk hartstikke stoer, hoor!!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Anders ben je even lekker trots op het feit dat je aan het studeren bent. Ik studeer ook, maar nee ik loop er niet mee te koop.
Weet wel dat het trendy en hip is maar stoer? hmm okey bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:56 schreef Modwire het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.... studeren is namelijk hartstikke stoer, hoor!!![]()
True...truequote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:23 schreef ijsklont het volgende:
Als je op lokatie bier gaat drinken, zeg dan nooit "we maken het niet te laat vandaag". Dat lukt namelijk niet. Want er is bier. Dus waarom zou je dan vroeg naar huis toe gaan.
Soort variant is de bekende: "Kom we gaan een biertje doen, 1tje maar." [/sub] overkwam me vorige week nog, anderen waren er ook weer ingetuind en zijn zelfs tussendoor naar huis cq pin geweest om extra geld te halen, ik had nog genoeg geld bij...[sub]quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:23 schreef ijsklont het volgende:
Als je op lokatie bier gaat drinken, zeg dan nooit "we maken het niet te laat vandaag". Dat lukt namelijk niet. Want er is bier. Dus waarom zou je dan vroeg naar huis toe gaan.
Oke, geen probleem... Ik kan niet wachten tot ik ook mag studerenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:02 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Weet wel dat het trendy en hip is maar stoer? hmm okey bedankt voor de tip![]()
Tips van uitwonende studenten HPoiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:50 schreef HPoi het volgende:
Bier enzo
vereenvoudiging; zeg nooit "we maken het niet te laat vandaag".quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:23 schreef ijsklont het volgende:
pff, je kan ook echt wel zonder koffie uit de kroeg naar college!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:50 schreef du_ke het volgende:
Zou wel een poging wagen.
Anders worden bepaalde colleges echt een uitdaging.
Sleep is equal to death.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:21 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
I'm with him! Zoveel mogelijk uren slaap in een dag proberen te proppen!
Zeg ik dat dan, Kip??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:15 schreef Modwire het volgende:
MBO is geen studeren, ei.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:17 schreef Modwire het volgende:
[..]
Oke, geen probleem... Ik kan niet wachten tot ik ook mag studeren![]()
Het niveau van je grappen is, net als je opleiding, niet al te hoog.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:38 schreef Sport_Life het volgende:
Ga slapen man, sesamstraat is allang afgelopen.
Okej even serieus dan: Je weet echt niet wat je mist met MBO hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef Modwire het volgende:
[..]
Het niveau van je grappen is, net als je opleiding, niet al te hoog.
Maar no-hard-feelings, hoor, jij kan het ook niet helpen.
Een doe-het-zelf verdoving dus, met al die alcohol.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Elke student is verplicht om de avond voordat hij de volgende dag naar de( tand)arts gaat zich zelf zo lam te zuipen en zoveel broodjes shoarma te eten dat de beste man (of vrouw natuurlijk om politiek correct te blijven) binnen 2 minuten bewusteloos op de grond ligt vanwege de dampen die uit je mond komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |