Understatement van de eeuw.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef Nouk het volgende:
Doe niet zo raar. Wiskunde zuigt echt.
Jawel hoor kwestie van geen kleren kopen gewoon alleen maar 2de handsboeken en niet té veel cds dan kun je nog best op vakantie en er zelfs een auto bij hebben...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef Nouk het volgende:
Jeetjemina. Dan kan je toch geeneens op vakantie?
Hm. Lukt bij mij echt niet hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel hoor kwestie van geen kleren kopen gewoon alleen maar 2de handsboeken en niet té veel cds dan kun je nog best op vakantie en er zelfs een auto bij hebben...
maar dan heb je wel het probleem dat je constant tegen iedereen moet zeggen dat je blut bent![]()
Daar ben ik heel goed in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef Zwansen het volgende:
Bedankt Q.! Je hebt Nouk weggejaagd!
Is dat een kroeg??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Nouk het volgende:
Ik in Jantjes verjaardag!
Ja een kroeg! Altijd een feest daarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is dat een kroeg??
Dan is Jantje wel verrekte vaak jarig!!
Tja...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:29 schreef Ruis het volgende:
tering zeg, ik was net in slaap gevallen, das wel erg vroeg...
Mijn hele leven is al één groot feest.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:32 schreef Nouk het volgende:
Opzekers niet.
achja en de zon gaat zinloos onder, morgen komt hij toch weer op !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:42 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, voor niets gaat de zon op!!
6quote:
jij hebt je grens nogal wat hoger liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |