Zo lang zal ik het niet volhouden...zal op den duur toch saai worden denk ik..zeker na een paar jaar ! Ik hoop wel dat als ze de serie beeindigen dat ze geen open einde doen..daar heb ik zo'n hekel aan..dan is het net of je de serie voor niks hebt gevolgdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb begrepen dat de schrijvers van de serie hier wel 8 jaar mee door konden gaan, mocht het nodig zijn...
Ja, hallo. Dan moet je maar films gaan kijken en geen serie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Idd geen open einde, ik erger me er nu al aan dat ik telkens een week moet wachten
een mini serie moet een goed einde hebben vind ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, hallo. Dan moet je maar films gaan kijken en geen serie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, hallo. Dan moet je maar films gaan kijken en geen serie.
Ok!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]waarom?
Het is zo spannend dat een week wachten gewoon te lang is
aangezien ze nu al op aflevering 19 van de 24 zitten MOETEN het wel meer dan 24 worden om er een GOED einde op te schroeven... Ik kan nog rustig 4 seizoenen kijken voor ik een definitief einde voor dit verhaal WIL zien, alleen iets meer plotwendingen zou wel leuk zijn, als er tenminste iets gebeurd. Niet dat je straks alleen maar langdradig gewauwel overblijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:19 schreef NvM het volgende:
Van mij mogen ze het bij 1 seizoen houden en met een goed einde op de proppen komen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat seizoen 2 net zo spannend wordt als seizoen 1. Als er een 2e seizoen zou komen.
Negen van de tien keer komt dat omdat de maatschappijen het beste van 2 dingen willen: en de klanten laten kijken naar die dure serie, en aansluiting met de VS, maar dat laatste halen ze dus nooit omdat ze hopeloos achterlopen, en die voorsprong van de VS ook niet inplannen, waardoor ze dus moeten gaan herhalen, met de gedachte dat kijkers toch wel blijven kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:43 schreef Neoktheone het volgende:
Ik hoop niet dat de serie al te lang doorgaat, want als ik naar de commerciële zenders kijk, weet ik dat ze er een handje van hebben gewoon een keer op te houden en opnieuw te beginnen. Dat flikten ze al met X-files, Millenium, Angel etc. Niet leuk als je midden in een verhaal zit en de boel ineens wordt afgekapt
in dat geval toch maar...![]()
Het camerabeeld van het wezen stond hoog toen hij uit de bossen kwam en Locke zag en Locke dat beest zag. Snap alleen niet waarom Locke er niks over zegt of is het hetzelfde als eerst, niks zeggen want dan creeer je chaos? Maar waarom viel het beest Locke niet aan? Die Franse zei dat het beest iedereen had gedood. Dus waarom die andere wel en Locke niet, is dat beest een racist?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:25 schreef phileine het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het bomenbreekding iets onzichtbaars is, een soort "kracht". Hoe het nu gefilmd wordt van bovenaf, zou je volgens mij echt iets moeten zien, of het is heel laag bij de grond.
Locke heeft zijn fluit gebruikt!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:50 schreef phileine het volgende:
of heeft "het ding" het zwijntje gedood om goede sier te maken bij Locke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |