Iedereen ( denk ikquote:
Behalve ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie
nieuwe jongeren?!?!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie, affaires zijn ontstaan en nieuwe jongeren hebben hun intrede gedaan.
Uuhm.............nee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bedoelde ik met iedereen ook jouw dan?
![]()
Wat heeft Wup ermee te maken, de rest snap ik wel een beetjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wup, dronken, dizer, one-night-stand, zwanger..... en nu?!
zoiets?!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie, affaires zijn ontstaan en nieuwe jongeren hebben hun intrede gedaan.
Jouw sig he. Als Fok! offline is kan niemand zien wat je sig is dus heeft het ook geen zin om daarin reclame te maken voor Shok! als Fok! offline is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:30 schreef Christine het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jouw sig he. Als Fok! offline is kan niemand zien wat je sig is dus heeft het ook geen zin om daarin reclame te maken voor Shok! als Fok! offline is..
welke aflevering zijn we nu in NL?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef bar_rel het volgende:
Lost is echt de beste serie ooit!Naast Desperate Housewives en GTST natuurlijk
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jouw sig he. Als Fok! offline is kan niemand zien wat je sig is dus heeft het ook geen zin om daarin reclame te maken voor Shok! als Fok! offline is..
Get used to it, babette... zowiee en ik zijn al een keer door de mangel gehaaldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
ja jeetje he m'n privésorres wordt hier wel uitgeplozen he....
Maar wup is toch een vrouwquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
ja jeetje he m'n privésorres wordt hier wel uitgeplozen he....
en dat terwijl ik nog niet eens normaal met Diz heb kunnen praten.....
oke in 't kort ben ik al héél lang met Wup, maar waren we met name in 't begin nogal aan 't knipperen
toen 't weer eens uit was zocht ik troostsex bij Diz, maar die was met Niksan...
later ging 't uit tussen Diz en Niksan maar toen was ik weer bij Wup dus.... weer niks....
maar ergens is 't mis gegaan..... want ik ben nog steeds bij Wup en tevens bezwangerd door Diz...
let's blame it on the wine....
En bovendien is dit het slowchattopic van het grootste roddelforum van fok, dus we willen graag alles wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Get used to it, babette... zowiee en ik zijn al een keer door de mangel gehaald
vertel!!!! [ja, dan jij/jullie ook!!]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
Get used to it, babette... zowiee en ik zijn al een keer door de mangel gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |