Dat had ik ook. Ik heb de hele gifbeker leeggedronken. Knap waardeloos idd.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef TimmyAsd het volgende:
FF mijn beklag doen na een rampzalige middag in de Arena, ben net terug.
Na 60 minuten laat de helft van het stadion het al afweten. BELACHELIJK! Om te huiken. Ik snap niet dat de f-side zich de harde kern durft te noemen als je na elke tegenslag weg loopt. Ja, het was niet om aan te zien en ja, ik had ook liever weggelopen. Maar je bent altijd een ajacied of je bent het niet.
Bah
Dat slaat ongetwijfeld op z'n Fifa/Football Manager spelletjesquote:
ik ben geen gamerquote:Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat slaat ongetwijfeld op z'n Fifa/Football Manager spelletjes
Oh, gewoon een dromer dusquote:
Vanaf 2006 t/m 2020 aan 1 stuk door? Mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:25 schreef cultheld het volgende:
Ajax wordt weer kampioen in 2020.
Kan mij niet schelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Liever hard op de bek gaan met de intentie om aanvallend te spelen, dan verdedigend ingesteld aan de wedstrijd te beginnen en 0-1 te verliezen.
Tja het zal wel pijn doen 0-4, maar had je echt serieus op een overwinning van ajax gerekend vanmiddag?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen.Van PSV mag je gewoon niet verliezen. Maakt niet uit hoe.
Nee. Maar je 4-0 mag nooit en ook nooit gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
Tja het zal wel pijn doen 0-4, maar had je echt serieus op een overwinning van ajax gerekend vanmiddag?
Om eerlijk te zijn dacht ik halverwege eerste helft, dat er eigenlijk geen reden zou zijn waarom we niet van dit PSV hadden zouden kunnen winnen. Alex zat niet echt in de wedstrijd, met wat paniekballen die 'ie tot corner trapte. PSV toonde aanvallend niet veel, behalve een slap schot van Park. Ajax had het iets betere van het spel, en het enige waarmee PSV enige indruk probeerde te maken was het lange tijdrekken bij de dode spelmomenten.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja het zal wel pijn doen 0-4, maar had je echt serieus op een overwinning van ajax gerekend vanmiddag?
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef The_Hives het volgende:
had ff het gevoel dat we door zouden blijven zingen richting Braamhaar, met alle gevolgen van dien.
Jep.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef The_Hives het volgende:
had ff het gevoel dat we door zouden blijven zingen richting Braamhaar, met alle gevolgen van dien.
Ik wil het rapport van zijn ogentest inzien.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:31 schreef StarGazer het volgende:
Braamhaar zal wel een stereotoren gekregen hebben van Philips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |