quote:21/3/2005 - Zes miljoen euro winst voor Ajax
(Van onze verslaggever RvN)
Ajax boekte over het eerste halfjaar van het gebroken boekjaar 2004/2005 een nettowinst van 5,9 miljoen euro. Vorig seizoen behaalde het in de eerste helft van het boekjaar nog een winst van 17,6 miljoen euro, hetverschil zat hem in mindere inkomsten uit transfers. Door verkoop van spelers verdiende Ajax afgelopen half jaar 10,4 miljoen euro. Ajax verwacht voor het tweede halfjaar een dalend resultaat door het ontbreken van Champions League voetbal, tenzij er meer geld wordt verdiend door de transfer van spelers. Door een daling van de recettes en losse kaartverkoop kende Ajax een licht dalende voetbalomzet.
wat zal Arie trots zijnquote:
Aan de verkoop van Zlatan Ibrahimovic en Petri Pasanen verdiende Ajax dus 10,4 miljoen euro. Goede verkoop weer Ariequote:
Maar wel Charisteas!!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Aan de verkoop van Zlatan Ibrahimovic en Petri Pasanen verdiende Ajax dus 10,4 miljoen euro. Goede verkoop weer Arie
Voor die paar miljoen die we voor Zlatan hebben gevangen, hebben we nou dus een kutseizoen
Over het nut ervan denken veel mensen andersquote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef The_Hives het volgende:
tja, dat wijf dat er door zat te schreeuwen over van bommel. Flikker toch op zeg. Ze had nog een paar volgers ook
"Hiddink zwaai eens"quote:Op maandag 21 maart 2005 09:33 schreef DIJK het volgende:
De vuurwerkgeluiden bij een warmlopende Theo bleven ook meer dan een kwartier "leuk" . Beetje jammer. Zeker met supporters die de andere kant vaak een gebrek aan originaliteit verwijten.
en voeg daar een middenveld dat overlopen wordt aan toe en het drama is compleet.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Blind moet nog veel sleutelen aan het elftal. De verdediging stond gister dramatisch en de aanval maakt ook nauwelijks een vuist.
Dat was ik nog vergeten jaquote:Op maandag 21 maart 2005 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en voeg daar een middenveld dat overlopen wordt aan toe en het drama is compleet.
daarom 4-4-2.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en voeg daar een middenveld dat overlopen wordt aan toe en het drama is compleet.
4-5-1quote:Op maandag 21 maart 2005 14:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daarom 4-4-2.
heb je een mannetje meer op het middenveld, dat kunnen we wel gebruiken.
en voorin dan Charisteas en Babel, dat zijn twee type spitsen die elkaar wel aan kunnen vullen denk ik. en anders doe je het met Rosales.
jij doet aan hattrick zekerquote:
Toen deze post klaar was dacht ik daar ook aan, maar zie jij naast deze systemen andere opties dan? Degene in hattrick zijn ook de meest normale. Alles daarbuiten is onzin!quote:
Noem jij 4-1-2-1-2 onzin?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Toen deze post klaar was dacht ik daar ook aan, maar zie jij naast deze systemen andere opties dan? Degene in hattrick zijn ook de meest normale. Alles daarbuiten is onzin!
Ah okquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah okDat is m.i. namelijk de beste manier van spelen, tenzij je over uitmuntende vleugelspitsen beschikt.
Dat had alleen gekund met de loopgraven-tactiekquote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Robar, met die tactiek hadden we psv nooit kunnen bestrijden.
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk dat als we met een ander elftal gespeeld hadden het een stuk beter was gegaan.
Met de punt naar voren of naar achterenquote:
Ik denk dat dat met geen enkel systeem was gelukt dit weekend en dit jaar!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Robar, met die tactiek hadden we psv nooit kunnen bestrijden.
Waarom dat? Volgens mij hebben ze net 1 seizoen samen gespeeld (met succes).quote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik dacht zelf aan Davids, maar Davids en Blind leggen elkaar niet zo lekker volgens mij.
Van mij welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
ik wil wel een naam roepen maar ik weet niet of dat nog mag van sommige mensen hier.
![]()
Komt ie weer met Winston.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
ik wil wel een naam roepen maar ik weet niet of dat nog mag van sommige mensen hier.
![]()
Dan verkopen we zijn goud en kunnen we gelijk weer nieuwe spelers kopenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
![]()
quote:
Dat kan uitgesproken wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Davids vond toendertijd dat Hiddink zijn hoofd eens uit het achterwerk van bepaalde spelers (lees Blind) moest halen...
Dat is misschien wel waar ja. Blind heeft toch tot 1999 gevoetbald?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Suijk het volgende:
En in het NL elftal RayMania. En daar ligt ook de basis voor hun slechte relatie.
Daar zal nu geen sprake meer van zijn, getuige afgelopen zondag...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Davids vond toendertijd dat Hiddink zijn hoofd eens uit het achterwerk van bepaalde spelers (lees Blind) moest halen...
quote:
"I pity the fool ..."quote:
Misschien lag daar de basis voor de 0-4 wel...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar zal nu geen sprake meer van zijn, getuige afgelopen zondag...
quote:Maandag 21 maart - Nieuw supportershome op dezelfde locatie
(Verslaggever SV, Amsterdam, 12.19u GMT+01.00, AFC Ajax)
Het nieuwe supportershome gaat gebouwd worden op dezelfde locatie waar het oorspronkelijk home heeft gestaand. Dit maakte de club vanmorgen bekend in het vandaag uitgegeven persbericht over de jaarcijfers.
Verder blijkt het dat Ajax ervan uitgaat dat het contract met Maxwell en Hatem Trabelsi is verlengd, waardoor de club aan het eind van dit seizoen voor beide spelers een transfersom mag vragen.
Bovendien maakte de club binnenkort bekend wat het doet met de gehuurde talenten Sebastian Rusculleda, Gaston Sangoy en Filipe Kasmirski. Alledrie hebben ze nog geen grote indruk weten te maken.
Die zit toch in Cyprus nu?quote:
Yannis volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:22 schreef Robar het volgende:
Van welke "ervaren" spelers loopt het contract dit jaar af????
hehe, laat ik het even anders zeggen! Dit heb ik verkeerd geformuleerd!quote:
Misschien voetbalt Veldman ook nog welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:24 schreef mitt het volgende:
Ferdi Vierklau en Jan van Halst maar proberen terug te halen dan.
Ik vond Rudy best een nuttige speler. En we hebben natuurlijk nog Demtsjenko en Kinkladze en voor in de spits Hosequote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kwam daar dat uiterst originele 'van bommel homofiel' vandaan?
nopquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk dat als we met 4 middenvelders gespeeld hadden het een stuk beter was gegaan.
Lobont moet blijven, Stekelenburg de grabbelaar heb ik echt weinig vertrouwen meer in, doe die dan maar wegquote:Op maandag 21 maart 2005 16:39 schreef Robar het volgende:
Van der Sar kan toch wel terugkomen??????
Kan hij Stekelenburg onder zijn hoede nemen.
Ik verwacht toch dat Lobont vertrekt, kan me niet voorstellen dat een keeper van het Roemeens nationaal elftal genoegen neemt met een rol als reserve!
Inderdaad, VDV Sneijder....ze werden allemaal overlopen. Een middenhelft met vier hele andere spelers misschien.quote:
Een type Obodai?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, VDV Sneijder....ze werden allemaal overlopen. Een middenhelft met vier hele andere spelers misschien.
Tobiasen was niks mis mee man. 1 van de revelaties van het seizoen 1997-1998. Kon goed mee op het niveau. Zonde van z'n blessuresquote:
Kenneth Vermeer komt eraanquote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lobont moet blijven, Stekelenburg de grabbelaar heb ik echt weinig vertrouwen meer in, doe die dan maar weg![]()
Terwijl ik Lobont toch wel als een van de vaste krachten beschouw.
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef StarGazer het volgende:
Davids, Vd Meyde, Chivu en Gronkjaer terug!
Heeft fel naar Blind uitgehaald in zijn autobiografie, die komt nooit.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef Nashje het volgende:
Speelt Seedorf nog vaak bij Milan? Clarence zou ook geweldig zijn.
Juist ja, van mij mag Gronkjaer ook wegblijven. Ik zie liever ook Melchiotquote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef S-Two het volgende:
Iedereen wil Gronkjaer graag terug terwijl ik het daar nooit echt in heb gezien. Geef mij dan maar Mario Melchiot terug
ik denk dat Gronkjaer zijn beste tijd al heeft gehad.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef VoreG het volgende:
Ey! Mandy boven Gronkjaer verkiezen.
Gronkjaer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |