Laat onze frikandellenman het niet horenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Sporting als topfavoriet nog wel, als ze doorgaan. CSKA als Dark Horse.
en AZ.....?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
AZ is een gevaarlijke outsider, net als Moskou. Sporting danwel Newcastle is de grootste favoriet..quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en AZ.....?
Ik denk dat we ons kop niet langer in het zend hoeven te steken als we zeggen dat AZ,de favoriet is.
AZ is niet de favoriet hoor, ondanks de knappe prestaties tot nu toe. Ze zijn zo'n beetje de kleinste club van de ploegen die over zijn, beetje Griekenland-achtig dus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en AZ.....?
Ik denk dat we ons kop niet langer in het zend hoeven te steken als we zeggen dat AZ,de favoriet is.
Voor jou misschien maar jij ziet wel meer rare dingen de laatste tijd,je moet toch eens van die coke afblijven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
AZ is niet de favoriet hoor, ondanks de knappe prestaties tot nu toe. Ze zijn zo'n beetje de kleinste club van de ploegen die over zijn, beetje Griekenland-achtig dus.
Maar dat is logisch,jaren geen EC gespeeld en wie had dit nu verwacht? Op FS na niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
AZ kwam ook uit de 'laatste' koker bij de loting, de zwakste ploegen dus. Dat in ogenschouw nemende is het nog knapper.
Tuurlijk niet,die moeten tegen AZ als ze het halen dus kansloosquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg dat Newcastle UEFA CUP wint
Ik geef AZ ook wel heel veel kans als ze dit voetbal blijven spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Newcastle zal het AZ heel moeilijk gaan maken en beide teams zouden kunnen winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,die moeten tegen AZ als ze het halen dus kansloos
Newcastle is de beste grote ploeg die erbij is, maar onderschat CSKA niet, die heeft amper iemand bekeken tot dusver. Parma heb ik zelf te weinig van gezien om te kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Newcastle zal het AZ heel moeilijk gaan maken en beide teams zouden kunnen winnen.
Alleen mijn voorgevoel zegt Newcastle.
In Europa ziet niemand hoe AZ speelt en zijn ze bij elke loting gewoon "die kleine verrassende club uit Nederland" en in die zin niet meer dan een outsider. Villarreal kende vorig jaar een geweldige campagne in de UEFA Cup, maar werd in Nederland ook door niemand als favoriet aangemerkt toen er nog clubs als Valencia en Marseille in de race waren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor jou misschien maar jij ziet wel meer rare dingen de laatste tijd,je moet toch eens van die coke afblijven.
En als je wat begroting,stadion,supporters etc. betrefd de kleinste club bent kan je geen favoriet zijn....?
Maar de "Nederlanders" hebben niets te maken met hoe Europa tegen AZ aankijkt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
In Europa ziet niemand hoe AZ speelt en zijn ze bij elke loting gewoon "die kleine verrassende club uit Nederland" en in die zin niet meer dan een outsider. Villarreal kende vorig jaar een geweldige campagne in de UEFA Cup, maar werd in Nederland ook door niemand als favoriet aangemerkt toen er nog clubs als Valencia en Marseille in de race waren.
Daarom is AZ geen favoriet zolang er clubs als Newcastle, Parma en Sporting in blijven.
en ik denk,en wat ik hoor,voor meer Nederlanders dan jij denktquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Dat is wat anders, ze zijn dan jouw favoriet.
Dat weet ik niet,zoveel contacten heb ik niet in Rusland maar het ging voor mij vooral om het feit dat je min of meer zegt dat een kleine club geen favoriet kan zijn en daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat veel Nederlanders AZ nu favoriet achten voor het winnen van de UEFA Cup hoor. Net zoals de Russen nu denken dat CSKA hem gaat winnen.
Vooral met dat laatste ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, puur naar voetbalkwaliteiten gekeken kan een kleinere club wel degelijk favoriet zijn, maar ik denk dat je ook moet kijken naar de rest. Zie de CL vorig jaar. FC Porto en AS Monaco werden pas in de finale serieus genomen, simpelweg omdat er daarvoor ook nog clubs als Chelsea, Milan, Depor, Real enzovoort bij waren.
En de Grieken bleven op het EK tot in de slotseconde van de finale outsider, zoals ook Zuid-Korea nooit favoriet werd op het WK.
Overigens denk ik dat AZ er wel bij vaart als men ze niet als favoriet ziet.
Ehhh Parma vecht voor lijfsbehoud in de Serie A, in de UEFA cup spelen ze tot nu toe met halve, soms zelfs bijna het gehele B-elftal.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:59 schreef okee6 het volgende:
Parma moet ook wel, die gaan degraderen, zijn bijna failliet en hebben alleen de UEFA beker nog om voor te vechten
Mooi,eruit met die stinkportugezen!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:36 schreef okee6 het volgende:
Kieron Dyer zet Newcastle op voorsprong in Portugal
Het kon nog minimaler, 1-1 in Wenen, 0-0 in Parmaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Duidelijk
0-0 in Wenen, 1-0 in Parma, Parma in de halve finale.
Uiteraard, want na de 1-1 was 0-0 al voldoende.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef okee6 het volgende:
Het kon nog minimaler, 1-1 in Wenen, 0-0 in Parma![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |