De goede oude tijd dat een mod het nog twee weken uithield he FF.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:55 schreef FlyingFox het volgende:
Das opzich wel handig. Vooral nu, in deze hectische periode, waarin mods het gemiddeld niet langer dan drie dagen uithouden waar zou 't toch aan liggen![]()
Toch?
Groetjes.
Ha, ik was lekker eerder DIG nerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef Slarioux het volgende:
Je hebt echt een trend gezet FF.
Oh mooi, ik heb nog wel een suggestie. Tief op Flyingfuck.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Tevens suggestie-topic?
Wiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Maar volgens mij was t0n
Modje op B&Hquote:
Ik dacht t0n.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Knut het volgende:
Maar oldenzaaltjuh is wel de recordhouder toch ?
Die heeft het vergeleken bij die 3 nog lang volgehouden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:29 schreef ShaoliN het volgende:
Vergeet Snakey niet.
Sjezus... Hoe lang heb je het dan uitgehouden FF? 10 minuten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft het vergeleken bij die 3 nog lang volgehouden.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft het vergeleken bij die 3 nog lang volgehouden.
oldenzaaltjuh zat 2 dagen op het spannen SCquote:
Ow man flikker nou eens op in ieder topicquote:
Dat was een mooie tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Maar volgens mij was t0n de trendsetter, daarna oldenzaaltjuh en daarna FF pas.
Volgens mij is t0n nieteens met modden begonnen, blauw, naam in de index en doei.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:35 schreef Knut het volgende:
[..]
oldenzaaltjuh zat 2 dagen op het spannen SC
En je HOEFT het niet te lezenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow man flikker nou eens op in ieder topic,
je HOEFT niet te posten.. en al helemaal niet overal.
Dat had ik ook moeten doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij is t0n nieteens met modden begonnen, blauw, naam in de index en doei.
Jaquote:
Hihiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
Bijspringmod, wat een leuke dingen hebben we eigenlijk verzonnen in alle FOK!jaren ;')
Mooi, tijd om je dr uit te trappen. Die oude vastgeroeste zure kutmods kunnen we hier helemaal niet gebruiken. En al helemaal niet als ze dat dubbelvla topic op slot doen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
Bijspringmod, wat een leuke dingen hebben we eigenlijk verzonnen in alle FOK!jaren ;')
Die lichtblauwe namen waren ook een geweeeeeeeeeeeeeeldige uitvinding.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
Proefperiode, tijdelijke hulpmods.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die lichtblauwe namen waren ook een geweeeeeeeeeeeeeeldige uitvinding.
Zo helder en duidelijk allemaal. Poe hé!
Was jij niet lichtblauw in het begin ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die lichtblauwe namen waren ook een geweeeeeeeeeeeeeeldige uitvinding.
Zo helder en duidelijk allemaal. Poe hé!
Vastgeroest. Check.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mooi, tijd om je dr uit te trappen. Die oude vastgeroeste zure kutmods kunnen we hier helemaal niet gebruiken. En al helemaal niet als ze dat dubbelvla topic op slot doen.
Ohja zuur was ik zelf...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vastgeroest. Check.
Kutmod. Check.
Zuur..
Met reden hè.quote:
Ja Knut, dat was om de users duidelijk te maken dat we nog in de proeftijd zaten of dat je alleen maar een hulpmod was. En iedereen snapte dat ook natuurlijk.quote:
Mwah, zolang je op je flikker krijgt dat je" teveel en in elk topic post" zal je wel tijd genoeg hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:43 schreef BrauN het volgende:
Ik denk dat ik toch maar ga bedanken voor de eer, ik heb bij nader inzien toch nét niet zoveel tijd om een goede moderator te zijn.
Which reminds me..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef ShaoliN het volgende:
Mijn fok adres werkt nog.
Jij hebt vast een @fokzine adresquote:
Ja hallo, andere topic, ONZ, nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef MUUS het volgende:
cosmic-V wilde ook al na 1 kritische vraag van mijn kant (voor de eerste keer) opstappen.
Na 5 minuten dus al..
En na elke vraag kwam er weer zo'n opstaptopic van haar..
Die was ook snel weg. Mja, groot succes was dat ook.
Ik ben ooit 1 keer op een meet geweest. (We kennen elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja Knut, dat was om de users duidelijk te maken dat we nog in de proeftijd zaten of dat je alleen maar een hulpmod was. En iedereen snapte dat ook natuurlijk.. Na je evaluatie kreeg je dan een gewone blauwe naam.
Evaluatie..
En als ík haar een labiele mongool noemde kreeg ik een banquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef MUUS het volgende:
cosmic-V wilde ook al na 1 kritische vraag van mijn kant (voor de eerste keer) opstappen.
Na 5 minuten dus al..
En na elke vraag kwam er weer zo'n opstaptopic van haar..
Die was ook snel weg. Mja, groot succes was dat ook.
Ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als ík haar een labiele mongool noemde kreeg ik een ban.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |