vraag me af als ie weet dat een kont nooi nat wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef J-Will het volgende:
"Ik dacht doe het een keer anders. in die kont hè?
En nat jongen! Godverdomme die was echt nat!
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!"
Heb er geen een in beeld gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef klootje het volgende:
[..]
In woenselwest wonen meer afrikanen dan nederlanders,nieuwe woningen?Daarom gaan ze die huisjes allemaal afbreken.
Welke dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar wijken in Rotterdam en Amsterdam moeten nog komen dus het zou wel los lopen.
ik heb in de hele serie nog geen neger gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb er geen een in beeld gezien
[..]
Welke dan?
Zap de negerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik heb in de hele serie nog geen neger gezien
Van Amsterdam volgens mij de bijlmer en van Rotterdam spartaan of krooswijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb er geen een in beeld gezien
[..]
Welke dan?
Negers zat dus nogquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van Amsterdam volgens mij de bijlmer en van Rotterdam spartaan of krooswijk.
En van Utrecht krijgen we nog kanaaleiland dus dat word ook wel weer leuk
Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik weet dat sowieso nog een Bossche wijk komt en volgensmij nog een Limburgse. In de wijken die jij opnoemt (het is trouwens Spangen) zijn ze echt niet geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van Amsterdam volgens mij de bijlmer en van Rotterdam spartaan of krooswijk.
En van Utrecht krijgen we nog kanaaleiland dus dat word ook wel weer leuk
Gisteren gekeken.. ik kon er niet om lachen. Sterker nog, ik verstond ze niet eensquote:
Daarom is er ondertiteling uitgevonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Gisteren gekeken.. ik kon er niet om lachen. Sterker nog, ik verstond ze niet eens
PSV'ers schatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Het zijn gewoon van die typische Feyenoorders.. maar dan uit Brabant![]()
Ze hebben anders de mentaliteit van Feyenoorders..quote:
Huubke vond ik nou wel tofquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef Strong_Bad het volgende:
Huubke is een man van principes, dat mag ik wel. Hij is van die hoeren niet gediend.
Sanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ze hebben anders de mentaliteit van Feyenoorders..
Hoi
[..]
Huubke vond ik nou wel tof
Haha hmm.. nee sorry, een keer in de zoveel tijd bij dat Feyenoord tuig werken vind ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:30 schreef _Denker het volgende:
[..]
San, ga je nog een keer mee naar Bar Guus in Woensel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |