Lees gewoon die spoilers nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:04 schreef alwaysthebest het volgende:
speciaal voor degenen die de belgische uitzending gezien hebben, of graag al willen weten wat er is gebeurd:
Peking Express Belgie
* Orginial vindt het ook een bagger iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef Monticola het volgende:
Waar gaat dit allemaal over![]()
Nieuw Topic voor de Belgen, [SPOILERS] in de TT..
Slaat echt nergens op![]()
Dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef jorienpe2 het volgende:
We hebben zenders om, kan je ook wel zien als je goed kijkt. Geen geluidsman dus.
Ach joh, binnen no-time is dit Topic toch weer vol en mag jij de OP plaatsen in #5quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef keijz het volgende:
ik pleit voor een appart topic voor ons Nederlanders (mét OP, zonder spoilers)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:38 schreef Monticola het volgende:
[..]
Ach joh, binnen no-time is dit Topic toch weer vol en mag jij de OP plaatsen in #5![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef keijz het volgende:
hetzelfde idee als mij dus, maar dan precies andersomquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef keijz het volgende:
t jeukt maar k hou t vol!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:32 schreef haagse_elfje het volgende:
je moet gewoon het kunnen weerstaan zolang ze het tussen de spoilertags houden is er niets mis...
quote:
Vind ik ook, vooral door die [SPOILERS] in de TT zullen hier nu een stuk minder mensen komen door de weeks, toch jammer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:59 schreef keijz het volgende:
nou ík kan ze wel weerstaan, maar het verpest het topic gewoon
kan een modje zijn mening hierover geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |