Zijn er ook regels voor hoever dat blok mag gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
Rink en Manja moeten iig samen geloof ik.![]()
.
Oh, en qua puntentelling:
Die twee normale koppels spreekt voor zich.
Die andere vijf koppels bestaat uit één gewoon lid en uit één blok (iemand uit een ander team).
Als het koppel Manja/Rink, waarin Rink bijv. het blok is, als derde eindigt, gaat die derde plaats naar Jeroen en Manja..
Dure woordjes? tja, die kwalificatie zegt meer over jouw iq dan over het mijne.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Monticola het volgende:
[b]
En dan begin je een hele discussie met argumenten (naja je kan het niet eens argumenten noemen) en dure woordjes om slim over te komen. Beetje belachelijk vind je niet?
Ga ff lekker ergens anders zitten stoken ofzo..
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef jorienpe2 het volgende:
en ondanks dat ik geen "tientallen of liefst nog duizenden steunbetuigingen die je allen oproepen of smeken toch vooral te blijven posten" hoef, stel ik het toch zeker op prijs dat anderen het op prijs stellen dat ik hier post, das altijd fijn, ondanks dat ik t natuurlijk ook voor m'n eigen plezier doe! Maar toch n oprecht dankjewel voor jullie steun.
Gaan we nou n spoilertopic openen of niet?
aha dus toch...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef jorienpe2 het volgende:
en ondanks dat ik geen "tientallen of liefst nog duizenden steunbetuigingen die je allen oproepen of smeken toch vooral te blijven posten" hoef, stel ik het toch zeker op prijs dat anderen het op prijs stellen dat ik hier post, das altijd fijn, ondanks dat ik t natuurlijk ook voor m'n eigen plezier doe! Maar toch n oprecht dankjewel voor jullie steun.
Gaan we nou n spoilertopic openen of niet?
eensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef rubbereend het volgende:
Blijf maar lekker hier posten Jorien, gaat prima zo met die spoilertags.
Ik vind t erg leuk om eens een deelnemer erbij te hebben hier in t topic
lijkt mij ook dat er wel een geluidsman zal mee zijn ook, niet ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Monticola het volgende:
D'r is maar één cameraman per koppel? Dus je bent met z'n 3en? Dat lijkt me best eenzaam voor die cameraman. Dat hij ook ergens anders een slaapplaats moet zien te krijgen enzo..
Dacht ik ook maar aangezien Jorien het over 'de cameraman' heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
lijkt mij ook dat er wel een geluidsman zal mee zijn ook, niet ?
Dus in feite zijn jullie met 3 , lift de camera-man mee met jullie , heeft die eigenlijk geen verdere "hulp" , en moet die ook maar een slaapplek zoeken waar jullie ergens aankomen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef jorienpe2 het volgende:
We hebben zenders om, kan je ook wel zien als je goed kijkt. Geen geluidsman dus.
Nee man. Gewoon hierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:04 schreef alwaysthebest het volgende:
speciaal voor degenen die de belgische uitzending gezien hebben, of graag al willen weten wat er is gebeurd:
Peking Express Belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |