owkej dan heb ik medelijden met jouquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef Lega-Nord het volgende:
Geduld hebben, bij mij duurde het al 5 weken.
Ja, hé, er zijn mensen die erger lijden dan jij!
Je mag tot ¤275 vrij invoeren...dus het moet als het goed is meevallen. Tenzij de Douane nog iets te vertellen heeft aan de koper!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef MrTorture het volgende:
Douane vertraagt nogal. En je kunt een extra belasting verwachten...
Euh... echnie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Je mag tot ¤275 vrij invoeren...dus het moet als het goed is meevallen. Tenzij de Douane nog iets te vertellen heeft aan de koper!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Je mag tot ¤275 vrij invoeren...dus het moet als het goed is meevallen. Tenzij de Douane nog iets te vertellen heeft aan de koper!
Nee, 12 dollar verzendkosten voor twee shirts.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef blieblie het volgende:
Was jij ook 30 dollar verzendkosten kwijt?
De leverancier hoort naar zoekgeraakte bestellingen te informeren en evt. een schadeclaim in te dienen, of bedoel je er anders mee?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:44 schreef ReadMe het volgende:
Dat hoor je zelf niet te regelen, volgends de Nederlandse wet tenminste.
Ik weet niet hoe dat in Amerika zit, maar als het goed is hoort de leverancier daarvoor te zorgen.
Veel succes ermee!
tuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk belachelijk veel voor een zestal shirts.. ik bestel wel vaker dvd's etc. uit amerika/engeland en dit is wel de 1ste keer dat ik moet dokken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |