Joost gaat het veel te druk krijgen met z'n nieuwe docu/film...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
en het ergste moet nog komen... Hugo versus Joost;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joost heeft het horrorgenre afgezworen... en zich nu toegelegd op het serieuzere werk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
polderhorror deel 2?!?
Is dit zo'n tekening uit de 'Rorschach-test’ van psychiater Weening?quote:
*zucht* willen we dat wel zien.......quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
[..]
en het ergste moet nog komen... Hugo versus Joost;(
tssss en dat noemt zich 'n art-department.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:52 schreef Wup het volgende:
en Jim mag ook al niet meer meedoen;(
[afbeelding]
thanx! ik ben vanavond de hort op maar tegen die tijd vast wel terugquote:offtopic ps-je: Babette, je moet morgen Barend en van Dorp kijken/opnemen.....
Hangt ie niet gewoon bij jou aan de muur?!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:17 schreef babette21 het volgende:
tssss en dat noemt zich 'n art-department.....
Iwan ik zie ook 'n geel konijn hoor... wat zegt dat over ons?!
sssst....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Hangt ie niet gewoon bij jou aan de muur?!
tja da's nog altijd beter dan een dood vogeltje... toch?!quote:Ik vrees het ergste... we zijn het haasje geloof ik.
hoezo, zie jij een gelijkenis met jezelf ???quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marjolein begint juist eindelijk enigszins amusant te worden, nu ze de slet uithangt...
* geen commentaar *quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef digispeed het volgende:
hoezo, zie jij een gelijkenis met jezelf ???
ik vind Niels-Marjolein echt nergens op slaan, gelukkig wordt het nogal vaag gebracht maar Niels loopt echt voor Jan Joker rond te stappen in ONM.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
Marjolein begint juist eindelijk enigszins amusant te worden, nu ze de slet uithangt...
wat zal dat zijn dan ??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM (re-)presents...
Geheim... blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |